Dlhoročne úspešná relácia Na telo má za sebou na obrazovkách televízie Markíza druhé vysielanie vo svojej inovovanej podobe a s novou moderátorkou Karolínou Lacovou.
Najsledovanejšou politickou reláciou sa však stala relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 340.000 divákov.
Čítajte viac Finále šou Love Island je tu: Už dnes sa rozhodne, kto si odnesie rozprávkovú výhruOstrý diskusný duel predsedu SNS Andreja Danka a predsedu PS Michala Šimečku na Markíze si v komerčnej cieľovej skupine pripísal rating 3,4 % a trhový podiel 20,1 %. Medzitýždenne si tak tolkšou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 3,3 percentuálneho bodu. Na telo v nedeľu po 13:00 hod. pritiahlo k obrazovkám trhového lídra celkovo 268-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo dosah až na 385-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Treba pripomenúť, že Na telo s Michalom Kovačičom malo v najlepších časoch aj dvojnásobné čísla.
Celkovo najsledovanejšími nedeľnými programami sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,3 % / share 28,7 % v CS 13–55) a Televízne noviny (rating 8,5 % / share 27,4 % v CS 13–55). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 489-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Hlavnú spravodajskú reláciu si v tejto univerzálnej cieľovej skupine pozrelo 475-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 777-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V sobotu 26. októbra 2024 sledovalo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny (rating 6,6 % / share 27,2 % v CS 13–55). Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 428-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania Televízne noviny zasiahli až na 721-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Druhé miesto v cieľovej skupine 13–55 obsadila jedinečná improvizačná šou Možné je všetko!, ktorá večer zvíťazila s ratingom 6,2 % a podielom na trhu 21,8 %. Ôsmu premiérovú epizódu druhej série s originálnymi zábavnými hrami a výbornými hosťami, hercami Janou Majeskou a Vladimírom Kobielskym, si celkovo vychutnalo 289-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania si ju zaplo 488-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa druhým najsledovanejším sobotným programom stala relácia Počasie, ktorú sledovalo 403-tisíc divákov. V cieľovej skupine 13–55 dosiahla rating 6,0 % a trhový podiel 22,8 %.
Sledovanejšia než akékoľvek sobotné programy konkurencie bola v oboch hlavných cieľových skupinách podvečerná šoubiznisová relácia Smotánka s moderátorkou Erikou Judínyovou. V cieľovej skupine 13–55 si pripísala druhý najvyšší tohtoročný rating 5,9 % a rovnako aj druhý najlepší podiel na trhu až 29,8 %. Zaujímavé pikošky zo spoločenského diania si nenechalo ujsť 366-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je zatiaľ tohtoročný rekord. Dosah mala Smotánka dokonca až na rovných 500-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).