Česká mediálna skupina Prima sa pripravuje na rozšírenie svojho televízneho portfólia na Slovensku. Od 1. novembra 2024 začne vysielať nový kanál PRIMA LOVE SK, ktorý plnohodnotne nahradí českú verziu PRIMA LOVE. Tento tematický kanál sa zameria na ženské publikum a prinesie obsah zameraný na romantiku, lásku a vášeň. Ponúkne divákom bohatú paletu domácich aj zahraničných seriálov, ako aj vlastné relácie, ktoré si už získali popularitu u divákov v Českej republike.
PRIMA LOVE SK bude čerpať z formátu českej verzie PRIMA LOVE, ktorá na trhu pôsobí už od roku 2011 a jej programová ponuka je zameraná na ženské publikum, pričom dominujú romantické série a zaujímavé rodinné príbehy. Medzi najsledovanejšie programy patria turecké romantické seriály, ktoré si v posledných rokoch získali obrovskú popularitu, či rakúsky seriál „Záchranáři z hor“, ktorý sa odohráva v krásnom prostredí Álp.
Čítajte viac Do kín sa vracia megaúspešný film: Pred desiatimi rokmi všetkých absolútne ohúrilKanál PRIMA LOVE SK bude dostupný v rámci JOJ GROUP bundlu, ktorý zahŕňa aj ďalšie obľúbené slovenské televízne stanice, ako sú JOJ, PLUS, WAU, JOJ ŠPORT, JOJ 24, JOJKO, JOJ SVET, PRIMA SK a PRIMA COOL SK.
Táto nová stanica tak rozšíri ponuku televíznych kanálov na Slovensku, čo poskytne divákom ešte väčší výber obsahu pre rôzne cieľové skupiny. PRIMA LOVE SK tak pridáva ďalšiu atraktívnu možnosť pre ženy, ktoré ocenia rôznorodosť romantických príbehov a rodinných seriálov.
Okrem televíznych relácií prinesie PRIMA LOVE SK aj zaujímavé možnosti pre zadávateľov reklamy. Kanál bude od prvého dňa vysielania disponovať peoplemetrovými dátami PMT/KANTAR SLOVAKIA, čo poskytne dôležité informácie o sledovanosti a umožní efektívne plánovanie reklamných kampaní. Od novembra bude stanica súčasťou balíčka reklamných služieb JOJ GROUP, pričom od decembra bude zaradená do štandardného spôsobu nákupu reklamy.
PRIMA LOVE SK tak prinesie nielen nové programy pre slovenské diváčky, ale aj ďalšie obchodné príležitosti pre zadávateľov reklamy, ktorí hľadajú širšie a presnejšie zameranie na ženskú cieľovú skupinu.