Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Slováci ho stále milujú: Dunaj, k vašim službám, opäť zabodoval

Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa stal obľúbený podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom, zo spravodajských programov najviac zabodovali Televízne noviny a Počasie.

11.09.2024 13:39
Dunaj  k vasim sluzbam VII. Foto:
debata (1)

Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie fantastické výkony. V utorok 10. septembra 2024 sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia piata premiérová epizóda aktuálnej 7. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13–55 zaznamenala skvelý rating 7,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 28,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj aj tento týždeň dramaticky zaostal s podielom na trhu iba 12,5 % v komerčnej cieľovej skupine. Taliansky kriminálny seriál Komisár Montalbano zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižší podiel na trhu 8,2 %.

Beetlejuice Beetlejuice Čítajte viac Kinosály praskajú vo švíkoch: Najnavštevovanejší film na svete si môžete pozrieť aj vy

Pútavé príbehy obľúbených seriálových hrdinov obzvlášť oslovili cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Dunaja zabezpečili podiel na trhu až 47,4 %. Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 486-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 587-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca najobľúbenejšia a najdlhšie vysielaná reality šou Farma. Včerajšia siedma epizóda 16. série zaznamenala v čase vysielania rating 3,4 % a trhový podiel 21,1 % v cieľovej skupine 13–55. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálmi Tomáš a Diana (share 9,4 % v CS 13–55) a Miesto zločinu Ostrava (share 7,2 % v CS 13–55). Zaujímavé dianie na statku si v utorok zaplo 364-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Druhým najsledovanejším seriálom utorka sa stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal výborný rating 4,7 % a nadpriemerný trhový podiel 26,8 % v cieľovej skupine 13–55. V oboch hlavných cieľových skupinách tak v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 17,4 % v CS 13–55), ale aj večerný seriál Nemocnica.

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v cieľovej skupine 13–55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 5,8 % / share 26,2 %) a Počasie (rating 5,8 % / share 24,7 %). V širšej cieľovej skupine 12+ boli o niečo úspešnejšie aktuálne informácie o počasí, ktoré TV Markíza včera sprostredkovala 420-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 405-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 691-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na telo, Michal Kovačič Čítajte viac Markíza a JOJ sú bez politických relácií. Zisťovali sme, aké majú plány

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,3 % / share 29,3 % v CS 13–55), bez problémov si tak poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (share 12,4 % v CS 13–55) na TV Joj. Zabodovala aj nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,6 % / share 28,0 % v CS 13–55) či popoludňajší kriminálny seriál Kobra 11 (rating 1,9 % / share 27,4 % a rating 1,7 % / share 25,7 % v CS 13–55).

Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,2 % / share 5,2 % v CS 13–55). Výrazne zabodovala aj stanica Markíza KRIMI, ktorá obsadila ďalšie dve priečky s obľúbeným kriminálnym seriálom NCIS – Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,2 % / share 5,3 % a rating 1,2 % / share 4,5 % v CS 13–55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13–55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 35,4 %) aj v prime-time 19:00–23:00 (share 36,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,5 %) aj v prime-time 19:00–23:00 (share 23,6 %).

1 debata chyba
Viac na túto tému: #Dunaj