Slovenská futbalová reprezentácia má za sebou ten najlepší možný vstup do futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. V strhujúcom súboji s favorizovaným mužstvom Belgicka si na konto pripísala fantastické víťazstvo a prvé tri body, keď jediný platný gól zápasu strelil už v 7. minúte Ivan Schranz. Ďalšie dva, ktoré už skončili za chrbtom slovenského brankára Martina Dúbravku, našťastie, po zásahu systému VAR neboli uznané.
Druhý polčas tohto mimoriadne atraktívneho stretnutia sa po 19:00 hod. stal v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ suverénne najsledovanejším programom na obrazovkách televízie Markíza od začiatku tohto roka. Najmä vďaka nemu si skupina Markíza pripísala na konto rekordné podiely na trhu.
Čítajte viac Markíza čelí kritike od divákov: Tentokrát kvôli hymne počas zápasu EURO 2024 Ohlasy médií na zápas Slovenska s Belgickom:V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13–55 (diváci vo veku od 13 do 55 rokov) dosiahol 2. polčas zápasu Belgicko – Slovensko vysokú sledovanosť 13,8 % a extrémne vysoký trhový podiel až 54,0 %. K obrazovkám TV Markíza pritiahol neuveriteľných 716-tisíc divákov starších ako 12 rokov, zaplo si ho dokonca až 956-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Nemenej vynikajúco si z hľadiska sledovanosti počínal aj predchádzajúci 1. polčas zápasu, ktorý v cieľovej skupine 13–55 zaznamenal sledovanosť 9,9 % a podiel na trhu 52,0 %. Celkovo ho sledovalo 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 787-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Najsledovanejší program aj na Dajto
Menšie stanice skupiny Markíza získali v úvode týždňa až 15 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas večerného zápasu Rakúsko – Francúzsko, ktorý na obrazovkách televízie Dajto dosiahol sledovanosť 5,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel až 25,6 % v cieľovej skupine 13–55. Vychutnalo si ho celkovo 254-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13–55 sledovanosť 4,5 % a podiel na trhu 16,9 %. Pri obrazovkách TV Dajto v tom čase sedelo 229-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V oboch hlavných cieľových skupinách ide zároveň o doposiaľ najsledovanejší tohtoročný program stanice Dajto. Zaznamenala taktiež piaty najvyšší celodenný podiel na trhu 8,5 % od začiatku vysielania v auguste 2012, a rovnako piaty najvyšší trhový podiel 12,2 % aj v prime-time 19:00–23:00.
Čítajte viac Veľký návrat Zlatice Švajdovej Puškárovej je tu. Markíza prezradila, v akej relácii ju diváci uvidiaMimo futbalu si v pondelok najviac divákov pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, ktorá si v netradičnom vysielacom čase pred 20:30 hod. pripísala sledovanosť 6,9 % a podiel na trhu 26,4 % v cieľovej skupine 13–55. Nenechalo si ju ujsť 365-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 492-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Skupina Markíza (televízie Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI) si v pondelok pripísala v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13–55 absolútne rekordné tohtoročné podiely na trhu celodenne (share 40,6 %) aj v prime-time 19:00–23:00 (share 43,7 %).
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.