MS v hokeji po viac ako dvoch desaťročiach zmenili domov. Od tohto roka prešli z RTVS na Jojku. Televízia spustila masívnu promo kampaň, ktorá upozorňovala na fakt, že hokej sa sťahuje na Jojku. A diváci očividne nemali problém presunúť sa na nové pôsobisko. Dokonca šampionát na Jojke je viac sledovaný ako na RTVS. Kým minulý rok najsledovanejší zápas dosiahol 886-tisícový výsledok, Jojka zlomila rekord už pri druhom slovenskom zápase, keď padol milión.
Duel medzi Slovenskom a Kazachstanom v nedeľu poobede prevalcoval všetku konkurenciu. Prvá tretina v obchodnej cieľovke 13 – 55 uhrala až 17,7% sledovanosť a 66,7% podiel na trhu s 812-tisícovým publikom v 12+. Následne zvedavosť divákov začala gradovať a sledovanosť začala ešte viac stúpať na historické maximá sledovanosti MS v hokeji. V cieľovke 12+ si druhú tretinu pozrelo 1,037 milióna divákov, v mladšej cieľovke prekročila 22,6% sledovanosť s neuveriteľným 72,3% podielom na trhu.
Záverečná tretina sa môže pochváliť 22,2% sledovanosťou a 74,4% podielom na trhu v cieľovke 13 – 55 a celkovo pri obrazovkách sedelo 1,029 milióna divákov.
Masívny úspech hokeja na Jojke jasne naznačil už prvý zápas, v ktorom sa našinci postavili proti Nemcom. Ten v piatok sledovalo po tretinách 617, 800 a 865-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 13 – 55 prvá tretina uhrala 12,3% sledovanosť s 67,8% podielom na trhu, druhá – 16,3% sledovanosť a 73,2% podiel na trhu a tretia 17,7% sledovanosť a 71,1% podiel na trhu.