Diváci sa dočkajú ešte vianočného prekvapenia. Epizóda s celebritami bude mať premiéru 17. decembra. Šou má však za sebou najemotívnejšiu epizódu tejto série, keď ju musel opustiť obľúbený amatérsky pekár Tomáš. Ten sa postaral o dojímavý moment, keď sa v kreatívnej výzve rozhodol upiecť dúhovú tortu. Cukrárske dielo v bielej farbe v jednom okamihu zaliali farby dúhy, ktoré predstavovali požadovaný tsunami efekt. So slzami v očiach a s roztraseným hlasom ju Tomáš venoval Jurajovi a Matúšovi, dvom obetiam streľby zo Zámockej ulice.
Čítajte aj Najväčšie prestupy roka: Nový šéf Markízy, zmeny v manažmente RTVS aj noví riaditelia obchodných reťazcovDojemné sefiminále Pečie celé Slovensko si pozrelo 481-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,2% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel 21,4%. Relácia tak opäť klesla pod 500-tisícovú hranicu.
Čítajte aj Toto bude seriálová udalosť 2024! Prvé zábery z pokračovania Hry o tróny sú bombaNateraz najsledovanejšia bola šiesta epizóda. Vtedy si šou nenechalo ujsť rekordných 548-tisíc divákov pri trhovom podiele až 26,1% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel až 26% a rekordný rating na úrovni 9,1%. Šou prekročila v komerčnej cieľovke 9% sledovanosť.
Pred dvoma týždňami takmer relácia zopakovala rekord. Vtedy si sadlo k obrazovkám 542-tisíc divákov pri trhovom podiele 25,2% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel až 24,4% s 8,8% sledovanosťou.
V piatok si premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke pozrelo až 415-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,3% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 331-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,9% v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 276-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,6% v cieľovej skupine 12+.