Skupina Markíza počas minulotýždňovej stredy bodovala v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až neuveriteľných 18 priečok v rebríčku TOP 20. Televízia Dajto zároveň dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 celodenný podiel na trhu 6,8% a stala sa tak trojkou na trhu, keď porazila aj verejnoprávnu Jednotku RTVS (share 5,9%).
Čítajte aj Toto Farma ešte nezažila: Diváci sa búria, spisujú petície. Markíza prehovorila, čo bude ďalej...Reality šou Utajený šéf si v stredu, 29. novembra 2023, opäť získala priazeň divákov televízie Markíza a v cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň dorovnala svoj doposiaľ najvyšší rating a zaznamenala rekordný trhový podiel.
Čítajte aj Naozaj budú diváci čakať na návrat Dunaja tak dlho? Vieme, kedy sa vrátiV tejto komerčnej cieľovej skupine štvrtá premiérová epizóda 3. série slovenskej adaptácie šou po týždni opäť zopakovala svoj doposiaľ najvyšší rating 6,6% a pripísala si rekordný trhový podiel 24,5%. Seriál Duch zaznamenal na Jojke, ktorý smeruje do svojho záveru, podiel na trhu iba 14,4% a film Vraždy na Canal du Midi na Jednotke RTVS ešte nižších 6,7%.
Na to, ako si majiteľ spoločnosti Artmie, ktorá sa zaoberá predajom umeleckých potrieb, Valerián Grass počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 315-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 529-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorého epizódu si vychutnalo celkovo 358-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si ju zaplo 467-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal rating 5,3 % a trhový podiel 23,2%.