Televízia ta3 zaznamenala oba víkendové dni celodenné prvenstvo a stala sa lídrom medzi konkurenčnými slovenskými spravodajskými stanicami v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

V sobotu s celodenným podielom 4,3% a v nedeľu s celodenným podielom až 6,2% vysoko porazila zvyšné spravodajské televízie na trhu.

Volebné štúdiá počas oboch víkendových dní oslovili takmer 1,1 milióna divákov 12+. Volebný maratón kulminoval v Televízií ta3 v nedeľu, kedy sme o 11:00 hod. našim vysielaním zasiahli viac ako pol milióna divákov 12+ a boli sme v čase vysielania jednotkou na trhu nielen v univerzálnej cieľovej skupine, ale aj v obchodnej cieľovke 12 – 54 a dokázali sme tak poraziť aj veľké stanice.

Medzi najsilnejšími cieľovými skupinami, ktoré uprednostnili Televíziu ta3 pred ostatnými stanicami, boli muži 45–54 so sledovanosťou 7,7% a vynikajúcim podielom 25,1% a diváci s vysokoškolským vzdelaním, ktorí dosiahli až 27,5% podiel.
Ján Svoboda, generálny riaditeľ ta3: Výsledky sledovanosti nás samozrejme tešia, za čo patrí veľká vďaka naším lojálnym ta3 divákom a veľká vďaka patrí aj všetkým mojim kolegom, ktorí na volebnom maratóne participovali.