Najnovšia epizóda Česko Slovensko má talent sa stala najsledovanejším nespravodajským programom Jojky a zároveň opäť potvrdila status najsledovanejšej šou tejto jesene z ponuky všetkých slovenských televízií si získava priazeň čoraz väčšieho publika – Česko Slovensko má talent mal dosah až na 666-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a odvysielaná epizóda dosiahla dosiaľ najvyššiu sledovanosť v univerzálnej aj v obchodnej cieľovke.
V cieľovej skupine 12+ porazila konkurenciu s až 8,8% sledovanosťou a 22,4% podielom na trhu, v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 si pripísala 6,7 % rating a 23,2 % podiel na trhu. Lákavé vystúpenia talentov si celkovo pozrelo rekordných 406-tisíc divákov. Po prvýkrát v rámci 11. série Talent vyskočil nad 400-tisícovú hranicu veľkosti publika.
Talent valcoval v mužskej cieľovke 35 – 44 s až 10,3% sledovanosťou a 27% podielom. Zo ženských skupín to boli diváčky v CS 45 – 54 s 8,9% ratingom a 19,8% podielom na trhu.
Ako sa darilo Talentu doteraz?
Tretia premiérová epizóda počas nedele si vyslúžila víťaznú 8,4% sledovanosť a 22,4% podiel v cieľovej skupine 12+. V mladšom publiku si celodňové nespravodajské prvenstvo pripísal so 6,5% sledovanosťou a nadpriemerným podielom na trhu 23,6%. Celková sledovanosť sa vyšvihla na príjemných 388-tisíc divákov.
Česko Slovensko má talent s druhou epizódou mal v nedeľu dosah na 640-tisíc divákov, celkovo si túto časť pustilo 330-tisíc divákov. Jesenná ťažisková šou Jojky si pripísala 7,2% sledovanosť a 19,9% podiel na trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+.
Pre mladších divákov v komerčnom publiku bol Talent najsledovanejším nespravodajským programom nedele s 5,7% ratingom a vysokým podielom až 21,7%.
V cieľovej skupine 12 – 54 prvá epizóda novej série Talentu získala 6,7% rating s trhovým podielom na úrovni 22,9%. V širšej cieľovke 12+ prvá časť uhrala až 8,6% sledovanosť s 22,1% trhovým podielom. Začiatok novej sezóny si pustilo 396-tisíc divákov.
Situácia sa pre Jojku môže dramaticky zmeniť už túto nedeľu. RTVS vracia po ročnej pauze svoj divácky trhák – tretiu sériu Pečie celé Slovensko a konkurencia bude mimoriadne vyostrená a očakáva sa prerozdelenia cieľovej skupiny.