Jarný divácky hit Na nože pokračuje na jeseň ďalšími premiérovými epizódami. V dnešnej štvrtej časti diváci uvidia prvú reštauráciu, kde sa šéfkuchára Martina Nováka pokúsia zamestnanci hotela Tulipán oklamať – všetko upracú, uvaria oveľa kvalitnejšie jedlo ako svojim zákazníkom a čakajú, že im to prejde. Majiteľ chce od Martina počuť iba chválu. Nechá sa ostrieľaný šéfkuchár nachytať?
Martin po nejakom čase prekvapí svojou návštevou aj ďalšiu reštauráciu, aby preveril, či naozaj došlo k zlepšeniu a reštaurácii odovzdá nálepku s hodnotením.
Kuchárska reality šou Na nože so šéfkuchárom Martinom Novákom si aj naďalej udržiava výrazný divácky záujem. V stredu 20. septembra 2023 stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30.

V cieľovej skupine 12 – 54 sa tretia epizóda 2. série Na nože stala dokonca absolútne najsledovanejším programom dňa, keď si pripísala rating 6,7% a trhový podiel 25,5%. Predvolebná diskusná relácia na Jojke v rovnakej cieľovej skupine uhrala podiel na trhu iba 14,1% v cieľovej skupine 12 – 54.

Premiérovú tretiu epizódu druhej série o reštaurácii Piti Piti Pa v Košiciach si vychutnalo 317-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah až na 491-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12–54 pripísal rating 4,2% a nadpriemerný trhový podiel 26,1%. Túto epizódu si vychutnalo celkovo 287-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla 388-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na nože pokračuje na víťaznej vlne a nadobro za sebou zanechalo zaváhanie z prvej epizódy. Začiatok druhej série v komerčnej cieľovej skupine mal na konte 6,1% sledovanosť a trhový podiel na úrovni 23,6%. Celkovo Na nože sledovalo 286-tisíc divákov. Pre Na nože ide o historicky najnižšiu sledovanosť, čo sa týka celkového počtu divákov. Ani počas jari reality šou neklesla pod 300-tisícové publikum a počas celej prvej série kontinuálne rástla.