Tretia premiérová epizóda počas nedele si vyslúžila víťaznú 8,4% sledovanosť a 22,4% podiel v cieľovej skupine 12+. V mladšom publiku si celodňové nespravodajské prvenstvo pripísal so 6,5% sledovanosťou a nadpriemerným podielom na trhu 23,6%.
Čítajte aj Bývalý erotický salón v Sade J. Kráľa hľadá nájomcu. Bratislava vyhlásila verejnú súťažNajsilnejšou cieľovou skupinou aktuálne najsledovanejšej šou na trhu boli v nedeľu diváčky vo veku 45 – 54 so sledovanosťou až 10,6% a podielom 24,2%. Z mužských cieľoviek bolo najviac divákov v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov so skvelou 10,0 % sledovanosťou a nadpriemerným podielom až 29,3%.
Celková sledovanosť sa vyšvihla na príjemných 388-tisíc divákov. Epizóda mala dosah na 705-tisíc divákov.
Čítajte aj Na Slovensku sa otvára prvý megaplex. Zážitok z návštevy kina posúva na vyššiu úroveňTalent tak nepotvrdil prepad počas druhej epizódy. Vtedy sa Jojka musela zmieriť s pomerne nepríjemným prepadom v celkovom publiku, avšak ani ten nemal za následok ohrozenie pozície jednotky na trhu.
Česko Slovensko má talent s druhou epizódou mal v nedeľu dosah na 640-tisíc divákov, celkovo si túto časť pustilo 330-tisíc divákov, čo je o takmer 70-tisíc menej ako pri premiére jedenástej série. Jesenná ťažisková šou Jojky si pripísala 7,2% sledovanosť a 19,9% podiel na trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+.
Čítajte aj Na Slovensku vyrástla predajňa budúcej generácie. Namiesto betónu je postavená z drevaPre mladších divákov v komerčnom publiku bol Talent najsledovanejším nespravodajským programom nedele s 5,7% ratingom a vysokým podielom až 21,7%.
V cieľovej skupine 12 – 54 prvá epizóda novej série Talentu získala 6,7% rating s trhovým podielom na úrovni 22,9%. V širšej cieľovke 12+ prvá časť uhrala až 8,6% sledovanosť s 22,1% trhovým podielom. Začiatok novej sezóny si pustilo 396-tisíc divákov.