
Stredy počas jesene budú na Markíze v znamení obľúbených dokumentárnych reality šou. Večer bude otvárať druhá séria Na nože a nasledovať bude úplná novinka s názvom Jama levova. Účastníci šou dostanú jedinečnú šancu získať významnú finančnú investíciu do ich originálnych projektov.

Reality šou odprezentuje príbehy talentovaných, zručných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek, ktorí sa neboja zariskovať. Svoj priestor dostanú jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. Môže ísť o drobné biznisy, rodinné podniky, etablované značky, ktoré chcú expandovať, aj miliónové startupy so záujmom o silného partnera. Ani oblasť podnikania nie je nijako ohraničená. Môže ísť o jedinečné produkty, módu, gastro, ekologické riešenia, projekty s edukatívnym presahom, služby či technológie a aplikácie.

„Pre tento feel-good formát je mimoriadne dôležitá vysoká kvalita castingu. Záleží nám na čo najväčšom počte investícií, preto sme hľadali nápady a projekty, ktoré budú mať reálnu šancu našich neúprosných investorov presvedčiť, že za to stoja. Diváčky a diváci sa tak môžu tešiť na množstvo naozaj zaujímavých, nevšedných a inovatívnych podnikateľských projektov,“ vysvetľuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

Princíp je veľmi jednoduchý. Účastníci šou predstavia svoj nápad či existujúci biznis piatim ostrieľaným investorom. Tí sa následne rozhodnú do tých najlepších produktov alebo služieb zainvestovať svoje vlastné peniaze a pomôžu talentovaným podnikateľom preraziť.
Srdcia divákov a dôveru podnikateľov po celom svete si táto šou získala svojou jedinečnou energiou, profesionalitou a pozitívnym dopadom na podnikateľské prostredie v krajine. Počas dvadsiatich dvoch rokov vysielania bolo na svete preinvestovaných približne 600 miliónov dolárov a z programu vzišlo množstvo úspešných biznisov.
Jama levova štartuje v stredu, 6. septembra o 22:00 na Markíze.