Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ruža pre nevestu tesne pred finále: Diváci podkopli šou nohy, sledovanosť padla

Ako dopadne hľadanie pravej lásky? Už v piatok večer televízia Markíza odvysiela finále Ruže pre nevestu.

02.06.2023 06:00
ruža pre nevestu, tarr, Foto:
Ruža pre nevestu smeruje do svojho finále.
debata
televízor, televízia, ovládač, Čítajte rozhovor Komerčné televízie nič nepochopili. Nemožno všetko merať peniazmi, hovorí český veľvyslanec o vypínaní českých TV na Slovensku

Predposledná epizóda aktuálnej série zoznamovacej šou nepríjemne prekvapila. Kým ostatné týždne pomaličky sledovanosť stúpala, vynútená pauza počas hokejového šampionátu jej rozhodne neprospela. Najnovšie sa výkon Ruže pre nevestu vrátil do zabehnutých koľají zo začiatku vysielania, nárast sa nepotvrdil.

Markízu potešil výkon relácie v polovici mája, keď výrazne vyskočil nahor. Desiata premiérová epizóda prekonala 12. mája 2023 všetky doterajšie rekordy slovenskej verzie tohto celosvetovo úspešného formátu a v čase vysielania bola jednotkou na trhu.

sex v meste, Čítajte aj Nemysliteľné sa stane skutočnosťou: Do Sexu v meste sa naozaj vráti...

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Ruža pre nevestu rekordný rating 5,8% a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5%. Konkurenčné programy zaostali, film Matky na Jojke zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,2% a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS trhový podiel 14,8%.

Ruža pre nevestu si však doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili podiel na trhu až 48,3%. Súboj žien o srdce Tomáša Tarra si tentoraz nenechalo ujsť taktiež rekordných 309-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

dunaj, Čítajte aj Dunaj sa rozlúčil ako najsledovanejší seriál tejto jari. Dojímavé finále otvorilo nové príbehy, diváci si však musia počkať

Šou začala stúpať už pred tromi týždňami, keď vyskočila s ratingom 4,7% a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 20,1%. Dovtedy sa výkon Ruže pre nevestu motal okolo hranice 4%.

Minulý piatok sa Ruža pre nevestu vrátila k vlažnej sledovanosti. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla 3,9% sledovanosť s 18,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 239-tisíc divákov.

Spoznajte televízneho ženícha Tomáša Tarra! Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Tomáš Tarr - nový televízny ženích. Šou Ruža...

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Ruža pre nevestu