Reality šou Ruža pre nevestu si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz vyššiu divácku priazeň. Desiata premiérová epizóda prekonala v piatok 12. mája 2023 všetky doterajšie rekordy slovenskej verzie tohto celosvetovo úspešného formátu a v čase vysielania bola jednotkou na trhu.
V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Ruža pre nevestu rekordný rating 5,8% a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5%. Konkurenčné programy zaostali, film Matky na Jojke zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,2% a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS trhový podiel 14,8%.
Čítajte aj Jojka zlákala do nového seriálu najznámejšie tváre: Diváci výsledok uvidia o pár dníRuža pre nevestu si však doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili podiel na trhu až 48,3 %.
Súboj pestrej zostavy žien o srdce Tomáša Tarra si tentoraz nenechalo ujsť taktiež rekordných 309-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Nečakaný zvrat v ambicióznych plánoch Markízy: Ako to vyzerá s pripravovanou televíziou?Šou začala stúpať už pred dvoma týždňami, keď vyskočila s ratingom 4,7% a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 20,1%. Dovtedy sa výkon Ruže pre nevestu motal okolo hranice 4%.
Diváci sa však musia zmieriť s ďalšou vynútenou pauzou, tento piatok televízia Markíza neodvysiela premiérovú epizódu vzhľadom na fakt, že RTVS bude vysielať ďalší hokejový zápas našej reprezentácie.