Pôvodná šou Bachelor dostala nové slovenské meno – Ruža pre nevestu, nového ženícha Tomáša Tarra a exotické prostredie v Turecku, kde sa hľadanie tej pravej odohráva. Navyše šou dostala mimoriadne štedré promo naprieč televíznym vysielaním a ostatnými médiami. Tvorcovia nenechali nič na náhodu. Namiešali všetko tak, aby sa úspech dostavil. Lenže televízia mieni, divák mení.
Čítajte aj Z Hitu roka sa hit nestal. Relácia za takmer milión skončila na okraji diváckeho záujmuVšetky epizódy v lineárnom vysielaní sa výrazne trápili a nelámali rekordy. Práve naopak. Diváci túto šou mimoriadne vlažne prijali. Naopak šou si našla svoje publikum na Voyo alebo sociálnych sieťach. Minulý piatok sa Ruži pre nevestu podarilo dosiahnuť nemožné, konečne bola jednotkou na trhu. A to len preto, že piatkové výsledky zaznamenali odliv publika. Najväčší nepriateľ televízií začína úradovať – pekné počasie a dlhšie dni. Ľudia začínajú voľné dni tráviť inak ako sedením pri televízoroch.
Čítajte aj Super správa pre televíznych fanúšikov: Vieme, aké seriály prinesie Markíza v roku 2024!V piatok 5. mája 2023 sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12 – 54 stala romantická reality šou Ruža pre nevestu, ktorá zvíťazila s ratingom 4,7% a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 20,1%. Táto časť mimoriadne zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili podiel na trhu až 45,6%.
Čítajte aj Nová Eurovea: Obľúbená dunajská promenáda sa mení. Pribudnú nové športoviská aj mestský bulvárSúboj pestrej zostavy žien o srdce atraktívneho slobodného podnikateľa Tomáša Tarra si tentoraz nenechalo ujsť 265-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah až na 519-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Relácia má na konte svoj najlepší výkon, aj napriek tomu ide o stále o podpriemerný výsledok.