Záverečný desiaty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V cieľovej skupine 12 – 54 má finále na konte rating 7,1% a trhový podiel 27,1%. Konkurenčný film Mrazivá pasca na Jojke zaostal s podielom na trhu iba 18% v rovnakej cieľovej skupine.
Čítajte aj Rada pre mediálne služby: Viaceré sťažnosti divákov na politické relácie sú neopodstatnenéTanečná šou si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 40,3%.
Čítajte aj Najlepšie sci-fi posledných rokov ponúkne záver: Prvé zábery vyzerajú úchvatneZáver ôsmej série si vychutnalo celkovo 522-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla až 887-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance porazilo konkurenčné programy a stalo sa dokonca absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.
Novou kráľovnou a kráľom sa na základe diváckeho SMS hlasovania stali populárna herečka Jana Kovalčíková a jej tanečný partner Vilém Šír.
Čítajte aj Posledná séria hitu od Netflixu nepríde načas: Kedy ju uvidia diváci nie je jasnéTáto séria sa však musí zmieriť s postupným poklesom výkonu, najmä v komerčnej cieľovke. Šou pravidelne bola jednotkou na trhu v deň vysielania, posledné týždne bol však evidentný odliv mladšieho publika a tanečné kolá viac ťahali starší diváci. Kým ešte šieste kolo uhralo 8,5% sledovanosť v cieľovke 12 – 54, odvtedy šou postupne klesla. Najhoršie dopadlo ôsme kolo iba s 6,1% sledovanosťou. Predposledné kolo sa vyhuplo opäť nad 7% rating. Až dve kolá podliezli 500-tisícovú hranicu.
Aj napriek tomu je Let's Dance pre Markízu stále triumfom a dá sa predpokladať, že v roku 2024 sa vráti s deviatou sériou.