Najnovšia séria Let's Dance v nedeľnom slote dominuje. Nateraz len jedna epizóda vysielaná približne pred mesiacom zaznamenala výraznejší prepad. Dôvod bol prozaický – šport na RTVS. V priemere ôsma séria láka približne 500-tisíc divákov. Ostatné kolo vysielané v nedeľu však má na konte negatívne prekvapenie, jarnú šou porazila Jojka s filmom.
Čítajte aj Bratislava získa svoj prvý megaplex: Návšteva kina vstupuje do novej éry zážitkovKolo, v ktorom vypadol Richard Autner pohorelo v komerčnej cieľovke 12 – 54. V tejto cieľovej skupine ôsmy priamy prenos zinkasoval iba 6,1% rating s 25,9% trhovým podielom. Let's Dance však prepad sledovanosti dobieha v cieľovke 12+, v nej spomínané kolo uhralo až 10,2% sledovanosť, 31,4% trhový podiel. Pri obrazovkách sedelo 469-tisíc divákov.
Čítajte aj Takto dopadla Markíza so škandalóznou reportážou: Dohra pre „Dezolátov v uliciach“Oproti predchádzajúcemu kolu Let's Dance zaznamenalo významný prepad v mladšej cieľovej skupine. V cieľovej skupine 12 – 54 siedma epizóda získala rating 7,9% a doposiaľ druhý najlepší trhový podiel 32,5%. Toto kolo si vychutnalo celkovo 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 916-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance suverénne porazilo konkurenčné programy a stalo sa absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.
Čítajte aj Slováci sa vo veľkom nahrnuli do kina! Dôvod filmového zážitku poriadne prekvapí...Pre Markízu je výkon ôsmeho kola negatívnym prekvapením. Z týždňa na týždeň výkon šou klesol o 1,8% v cieľovke 12 – 54. Toto kolo sledovalo o 68-tisíc divákov menej.
Nedeľný večer vyhrala Jojka. V cieľovke 12 – 54 filmová premiéra českého filmu Pánsky klub v mladšom publiku uhrala až 6,3% sledovanosť s 21% podielom na trhu. Stačilo iba 0,2%, aby si Jojka vybojovala prvenstvo na trhu.