Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markízu zaskočila sledovanosť Let's Dance: Veľkú šou porazila Jojka s nečakaným programom

Jarná šou zaskočila svojim výkonom počas ostatnej nedele.

30.04.2023 06:00
debata
nakupovanie Čítajte aj Pamätáte sa na skrachované Hypernovy? Ožijú pod novou značkou. Tešiť sa môžu tieto mestá, Bratislava má smolu

Najnovšia séria Let's Dance v nedeľnom slote dominuje. Nateraz len jedna epizóda vysielaná približne pred mesiacom zaznamenala výraznejší prepad. Dôvod bol prozaický – šport na RTVS. V priemere ôsma séria láka približne 500-tisíc divákov. Ostatné kolo vysielané v nedeľu však má na konte negatívne prekvapenie, jarnú šou porazila Jojka s filmom.

Cinema City VIP Čítajte aj Bratislava získa svoj prvý megaplex: Návšteva kina vstupuje do novej éry zážitkov

Kolo, v ktorom vypadol Richard Autner pohorelo v komerčnej cieľovke 12 – 54. V tejto cieľovej skupine ôsmy priamy prenos zinkasoval iba 6,1% rating s 25,9% trhovým podielom. Let's Dance však prepad sledovanosti dobieha v cieľovke 12+, v nej spomínané kolo uhralo až 10,2% sledovanosť, 31,4% trhový podiel. Pri obrazovkách sedelo 469-tisíc divákov.

dezoláti, Čítajte aj Takto dopadla Markíza so škandalóznou reportážou: Dohra pre „Dezolátov v uliciach“

Oproti predchádzajúcemu kolu Let's Dance zaznamenalo významný prepad v mladšej cieľovej skupine. V cieľovej skupine 12 – 54 siedma epizóda získala rating 7,9% a doposiaľ druhý najlepší trhový podiel 32,5%. Toto kolo si vychutnalo celkovo 531-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 916-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance suverénne porazilo konkurenčné programy a stalo sa absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

Evil Dead Čítajte aj Slováci sa vo veľkom nahrnuli do kina! Dôvod filmového zážitku poriadne prekvapí...

Pre Markízu je výkon ôsmeho kola negatívnym prekvapením. Z týždňa na týždeň výkon šou klesol o 1,8% v cieľovke 12 – 54. Toto kolo sledovalo o 68-tisíc divákov menej.

Nedeľný večer vyhrala Jojka. V cieľovke 12 – 54 filmová premiéra českého filmu Pánsky klub v mladšom publiku uhrala až 6,3% sledovanosť s 21% podielom na trhu. Stačilo iba 0,2%, aby si Jojka vybojovala prvenstvo na trhu.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Let's Dance