Máte nápad za milión? Rozbiehate svoj vlastný biznis a potrebovali by ste financie na začiatok? Alebo je váš produkt na trhu úspešný a chcete expandovať? To všetko vám môže splniť nová televízna šou Jama levova, ktorú TV Markíza pripravuje v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou a vzniká na základe svetoznámeho formátu Dragons' Den. Stačí sa len prihlásiť do šou a mať trochu šťastia, na obrazovky by sa mala dostať na jeseň tohto roka. Avšak pozor! Prihlasovanie sa do novej šou bude možné len do konca apríla!
Čítajte aj Lacný reťazec pokračuje v expanzii. Zamestnancov už hľadá na východe, ponúka zaujímavý platPrincíp je veľmi jednoduchý. Podnikatelia predstavia svoj nápad či existujúci biznis piatim ostrieľaným investorom. Tí sa rozhodnú do tých najlepších produktov alebo služieb zainvestovať svoje vlastné peniaze a pomôžu odvážnym podnikateľom preraziť.
Čítajte aj McDonald’s má na Slovensku veľké plány: Pezinkom sa to nekončí, expanzia do menších miest naberie obrátkyŠou, aká tu ešte nebola, odprezentuje príbehy talentovaných, zručných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek, ktorí sa neboja zariskovať. Markíza do atraktívnej novinky hľadá jednotlivcov aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi.
Čítajte aj Čaká Slovákov lavína vypínania českých staníc? Toto hovoria televízni operátoriMôže ísť o drobné biznisy, rodinné podniky, etablované značky, ktoré chcú expandovať, aj miliónové startupy so záujmom o silného partnera. A oblasť? Zaujímavé je úplne všetko! Jedinečné produkty, móda, gastro, ekologické riešenia, projekty s edukatívnym presahom, služby či technológie a aplikácie.
Čítajte aj Zanedbané nábrežie dostane futuristickú tvár. Takto bude vyzerať nové centrum BratislavyNápady a projekty môžu byť v ktoromkoľvek štádiu podnikania, od roviny prvotnej idey až po fungujúce firmy s existujúcim produktom. Musia však päticu neúprosných investorov presvedčiť o tom, že stoja za ich pozornosť. Okrem možnosti zinkasovať ich finančnú investíciu dostanú vybraní záujemcovia aj jedinečný mediálny priestor v najsledovanejšej televízii Markíza, môžu tak osloviť nových klientov a získať tiež množstvo kontaktov priamo z brandže.