Zábavná šou 2 na 1 sa zaradila k diváckym hitom aktuálnej televíznej sezóny. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si získala ďalších divákov a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Vráti Orange české stanice? Rokovali sme s Primou a odpoveď bola jednoznačná, hovorí operátorDruhá premiérová epizóda, ktorej exkluzívnym hosťom bol obľúbený herec Adam Bardy zo seriálového hitu Mama na prenájom, dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 vynikajúci rating 7,5% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,3%. Medzitýždenne si tak vylepšila svoj rating o 0,1 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 1,2 percentuálneho bodu. Hranica zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel iba 13,1%.
Čítajte aj Zanedbané nábrežie dostane futuristickú tvár. Takto bude vyzerať nové centrum BratislavyVečer plný zábavy si doslova podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 58,7 %.
Spomínaná epizóda, do ktorej prišli Adama Bardyho prekvapiť aj legendárny český herec Miroslav Donutil či prvý slovenský kozmonaut Ivan Bella, pritiahlo k obrazovkám celkovo 398-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 23-tisíc divákov a v čase vysielania mala dosah dokonca až na 708-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Jojka poriadne prekvapí divákov. Do vysielania stihne pred letom nasadiť túto novinkuDiváci sa môžu tešiť ešte na ďalšie dve nové epizódy 2 na 1, ktorých hosťami budú obľúbený herec a zabávač Michal Hudák a nemenej populárna herečka Jana Kovalčíková.