Komerčné televízie, ale aj RTVS si pre divákov pripravili mix klasík a počas prime-timu do programu vsunuli premiéry. Sviatočný program naskočil na obrazovky až počas piatku, štvrtkové vysielanie bolo ešte štandardné. Viaceré programy, ktoré sa spočiatku zdali, že majú potenciál výrazne zasiahnuť veľký počet divákov, tak pohoreli. Iba dva programy sa stali veľkými diváckymi hitmi.
Čítajte aj Svetová streamovacia služba ohlásila koniec: Čo to znamená pre slovenských divákov?RTVS zaskočil slabý výkon veľkonočného špeciálu Pečie celé Slovensko, Markíza sa len ťažko môže pochváliť obstojným výkonom filmovej premiéry novej evitovky. Slováci si najviac užili šieste kolo Let's Dance a najväčším prekvapením je výkon veľkonočného Inkognita, ktoré vstalo z popola.
Čítajte aj Najväčší televízny prepadák Veľkej noci: Mal to byť divácky hit, RTVS dostala ľadovú sprchuSviatočné Inkognito v pondelok dosiahlo rekordné výkony tohto roka v univerzálnej aj obchodnej cieľovke, a to až 10,8% sledovanosť a 24,3% podiel na trhu v CS 12+, a 7,1% rating a 20,6 % share v cieľovke 12 – 54. V ženskej časti univerzálneho publika si čisto mužská zostava zabávačov sviatočného Inkognita vyslúžila až 12,4% sledovanosť a share 26,5%. Najviac diváčok bolo v CS 45 – 54 s rovnakým ratingom 12,4% a podielom 22,6%. Inkognito sa stalo najsledovanejším programom počas Veľkonočného pondelka. Celkovo si sviatočné vydanie pustilo 496-tisíc divákov, pričom dosah malo na 737-tisíc divákov.
Čítajte aj Neuveriteľné: Takto bude vyzerať nové bratislavské Podhradie. Zachránené pamiatky, ale aj výťah na hradNedeľnému vysielaniu kraľovalo Let's Dance. V cieľovej skupine 12 – 54 uhrala šou doposiaľ druhý najvyšší rating 8,5% a trhový podiel 26%. Medzitýždenne si tak šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,1 percentuálneho bodu. Šiestu epizódu si vychutnalo celkovo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 973-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V porovnaní s predchádzajúcim týždňom získala na svoju stranu ďalších 11-tisíc divákov.
Čítajte aj Už sa to blíži: Poznáme dátum, kedy uvidíte, čo všetko Geissenovci zažili a postvárali na SlovenskuTotálnym prepadákom sa skončilo veľkonočné vydanie šou Pečie celé Slovensko. Sviatočný špeciál šou o pečení stroskotalo s iba 4,1% sledovanosťou a 10,7% trhovým podielom v cieľovej skupine 12 – 54. RTVS si zvolilo iba 276-tisíc divákov. Večerný program predbehla aj Jojka s poobednou reprízou romantického filmu Predtým, ako som ťa spoznala (4,1% sledovanosť/18% podiel na trhu) alebo Hriešneho tanca (4,5% sledovanosť/18,4 trhový podiel).
Čítajte aj Exmoderátora Markízy už rieši generálna prokuratúra, jeho obeti za deň pribudlo vyše 110-tisíc sledovateľovSobotným diváckym ťahúňom mala byť televízna premiéra novej evitovky – V lete ti poviem, ako sa mám. Markíza s prehľadom vyhrala súboj o diváka. Film bol absolútnou jednotkou na trhu, dokonca predbehol aj hlavné spravodajské relácie. Avšak celkové výsledky možno zaradiť medzi priemerné. V čase vysielania film získal 6,5% sledovanosť s 22,1% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo iba 297-tisíc divákov. Bolo evidentné, že v tento deň Slováci sviatkujú inak, než aby sedeli v obývačkách.
Jojka takisto úspešne nepochodila s premiérou novej verzie Dolittla. Film získal 5.5% sledovanosť s 18% podielom na trhu, celkovo snímka zaujala 235-tisíc divákov.
Čítajte aj Eset postaví na Patrónke obrovský kampus. Otvorený bude aj pre verejnosťZa zmienku stojí výkon rozprávkovej klasiky Soľ nad zlato, ktorú vysielala Jojka v sobotu popoludní. Uhrala solídne výsledky vzhľadom na čas vysielania – 4,4% sledovanosť s 19,8% trhovým podielom, pri obrazovkách sedelo 262-tisíc divákov. Je evidentné, že diváci si nesmrteľné rozprávky vždy v programe nájdu.
To isté platí aj o Veľkom piatku. Podobne ako sobota, tak aj tento deň bol divácky mimoriadne vlažným dňom. Dôkazom je fakt, že najsledovanejším nespravodajským programom bol multireprízový film na Jojke – Návrh. Ten získal 6,3% sledovanosť 21,1% trhovým podielom. Film si pozrelo 311-tisíc divákov. Premiérovú rozprávku Pripojení: Rodina na baterky na Markíze dosiahla iba 4,3% sledovanosť s vysoko podpriemerným 14% podielom na trhu. Markízu v tom čase sledovalo iba 155-tisíc divákov.