Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Najväčší televízny prepadák Veľkej noci: Mal to byť divácky hit, RTVS dostala ľadovú sprchu

RTVS si pre divákov pripravila prekvapenie počas Veľkej noci, nečakane do vysielania vrátila šou Pečie celé Slovensko.

12.04.2023 06:00
pečie celé Slovensko, veľká noc 2023, Foto:
Takto bude vyzerať veľkonočný špeciál šou Pečie celé Slovensko.
debata (14)

Dalo by sa predpokladať, že veľkonočný špeciál zbúra všetky rebríčky sledovanosti. Predsa len, prvé dve série Pečie celé Slovensko boli obrovským diváckym hitom a pre RTVS boli obrovskou istotou v boji o najväčšie publikum.

posledné kráľovstvo, Čítajte aj Seriálový apríl: Dve veľké rozlúčky s týmito hitmi a jeden skvelý bonus

Druhú sériu odštartovala Jednotka RTVS 2. októbra. Pekárska šou si v nej zopakovala predošlý úspech a pripísala si status najsledovanejšej jesennej šou, hoci jej sledovanosť voči mimoriadne úspešnej prvej sérii mierne klesla. Priemerne si každú z jedenástich súťažných epizód pozrelo 493-tisíc divákov v univerzálnom publiku, viac ako pol milióna divákov mali okrem okrem finále ešte dve epizódy. V obchodnej cieľovej skupine 12 – 54 si pripísala priemernú sledovanosť 7,4% a podiel na trhu 20,7%.

Veľkonočný špeciál Pečie celé Slovensko Fotogaléria - 7 fotiek Všetky fotky
Takto bude vyzerať veľkonočný špeciál šou Pečie...
Barbie, Čítajte aj Najčudnejší film roka? Ani prvé zábery nedávajú šancu uhádnuť, o čom vôbec bude

Aj preto tvorcovia zvolili túto stratégiu a namiesto vianočného špeciálu sa tento rok diváci dočkali veľkonočného vydania. Telerozhlas postavil šou do nedeľného prime-timu, teda proti Let's Dance na Markíze a Einsteinovi na Jojke. RTVS však zostala zaskočená výsledkom.

Pečie celé Slovensko pohorelo na celej čiare. Let's Dance v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahlo doposiaľ druhý najvyšší rating 8,5% a trhový podiel 26%. Túto epizódu si vychutnalo celkovo 537-tisíc divákov. Einstein na Jojke si takisto polepšil, keď po minulé týždne čelil odlivu divákov. Počas Veľkej noci sa dočkal nárastu. V cieľovke 12 – 54 premiérová epizóda uhrala 6,3% sledovanosť s 16,5% trhovým podielom. Jojku si v nedeľu zvolilo 271-tisíc divákov.

TV Prima prima plus, televízia, telka, televízor, Čítajte aj Vypínanie českých staníc pokračuje: Diváci tohto operátora si programy Primy nepozrú

Sviatočný špeciál šou o pečení stroskotal s iba 4,1% sledovanosťou a 10,7% trhovým podielom v cieľovej skupine 12 – 54. RTVS si zvolilo iba 276-tisíc divákov. Večerný program predbehla aj Jojka s poobednou reprízou romantického filmu Predtým, ako som ťa spoznala (4,1% sledovanosť/18% podiel na trhu) alebo Hriešneho tanca (4,5% sledovanosť/18,4 trho­vý podiel).

© Autorské práva vyhradené

14 debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #sledovanosť #Veľká noc #Pečie celé Slovensko