Televízne hľadanie lásky už od začiatku vysielania nezaznamenalo v lineárnom vysielaní vysokú sledovanosť. Avšak relácia je špecifická tým, že každý piatok prilákala stabilnú divácku základňu. Je však pravdepodobnejšie, že cieľová skupina tohto typu programu je „skrýva“ na streamovacej platforme Voyo a aj Ruža pre nevestu bude tým programom, ktorý boduje v online priestore, podobne ako Love Island alebo Survivor.
Čítajte aj Jeho prvá úloha a hneď po boku Maštalíra v Klamstve: Kto je nádejný herec Martin Pallay?Avšak piatková epizóda negatívne prekvapila, keď klesla na svoje celková minimá vôbec. V cieľovej skupine 12 – 54 táto časť „získala“ iba 4% sledovanosť s 15,5% trhovým podielom. Ružu pre nevestu si pustilo 225-tisíc divákov. Ide tak o najnižšie čísla vôbec. Tento piatok Markíza neodvysiela premiérovú epizódu vzhľadom na veľkonočné sviatky.
Čítajte aj Nový Istropolis prekvapí zeleným átriom. Pozrite si, ako bude po dokončení vyzeraťPrvá epizóda štartovala v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,7% sledovanosť s 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách bolo iba 247-tisíc divákov.
Druhá epizóda v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 4,5% sledovanosť s 16,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 230-tisíc divákov.
Čítajte aj Slovenské weby v marci: Návštevnosť mierne stúpla, prekvapil portál RTVSTretia epizóda v cieľovke 12 – 54 dosiahla iba 4,3% s 16,1% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 226-tisíc divákov.
Piata epizóda v cieľovke 12 – 54 získala 4,4% sledovanosť s 17,5% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 233-tisíc divákov.
Čítajte aj Harry Potter sa vráti: Diváci sa dočkajú seriálovej verzie, podoba však prekvapíPiatkovým večerom už niekoľko týždňov opäť kraľuje RTVS a nové časti Milujem Slovensko. V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke až 429-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,9% v cieľovej skupine 12+. Relácia bola v danom čase lídrom na trhu a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 22,2%.