Kuchárska reality šou Na nože sa, v oboch hlavných cieľových skupinách v stredu 22. marca 2023, stala prvou diváckou voľbou v čase po 20:30.
V cieľovej skupine 12 – 54 sa predposledná siedma epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala výborný rating 7,3% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 27,8%.
Čítajte aj Najluxusnejšia časť Bratislavy hlási dôležitý míľnik: Pozrite sa, ako vzniká nové podhradieSeriál Hranica v rovnakej cieľovej skupine zaostal s podielom na trhu iba 16,6% v cieľovej skupine 12 – 54. Obľúbená šou obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 39,4 %.
Čítajte aj Na Slovensko vstúpil nový hráč s elektronikou, do konca roka otvorí viacero predajníPremiérovú epizódu o vegánskom bistre Plantáž v Martine, ktorej špeciálnym hosťom bol obľúbený moderátor a foodbloger Martin „Pyco“ Rausch, si vychutnalo 351-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 565-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj RTVS počas Veľkej noci s obrovským prekvapením: Markíza s Jojkou budú mať problémPodvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12 – 54 pripísal rating 6,3% a trhový podiel 26,7 %. Epizódu si vychutnalo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla 483-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom sa stala tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.
Už túto stredu sa šou Na nože s divákmi rozlúči, ôsmou finálovou epizódou prvej série. Dobrou správou je, že televízia Markíza avizuje vznik druhého pokračovania, ktoré by sa malo objaviť vo vysielaní už počas tohtoročnej jesene.