Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Let's Dance nenachádza premožiteľa: Táto séria však už prišla o takmer 100-tisíc divákov

Jarná ťažisková šou za tri týždne stratila takmer 100-tisíc divákov. Klesá aj v komerčnej cieľovke 12 - 54, ktorá je pre Markízu najdôležitejšia.

24.03.2023 06:00
lets dance, Foto:
Tretie kolo si pozrelo viac ako 500-tisíc divákov.
debata
Ján Čarnogurský Čítajte aj Čarnogurský hosťom v RTVS: LGBTI+ má úctu. Slovensko malo jedného z ústavných činiteľov inej orientácie a nikomu to nevadilo

Let's Dance sa v nedeľu 19. marca 2023 v oboch hlavných cieľových skupinách stalo suverénne najsledovanejším nespravodajským programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V cieľovej skupine 12 – 54 tretia epizóda ôsmej série dosiahla rating 7,4% a nadpriemerný trhový podiel 29,5%. Konkurenčný seriál Einstein zaostal s podielom na trhu iba 15,2 % v rovnakej cieľovej skupine.

Tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 38,3 %.

lets dance, let´s dance, Čítajte aj Markíze sa neprestáva lepiť smola na päty: Let's Dance opäť čelí problémom

Spomínanú epizódu si vychutnalo celkovo 510-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 888-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let's Dance suverénne porazilo konkurenčné programy. Druhou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali moderátor Milan Zimnýkoval a jeho tanečná partnerka Radka Britaňáková.

geissenovci, Čítajte aj Geissenovci opäť mieria na Slovensko: Jojka chystá pre divákov veľké prekvapenie

Výkon ôsmej série tretím týždňom klesá, hoci je stále mimoriadne silnou jednotkou na trhu a približuje sa výkonom siedmej série. V cieľovej skupine 12 – 54 druhá epizóda zinkasovala rating na úrovni 8% a nadpriemerný trhový podiel 29,3%. Túto epizódu si vychutnalo celkovo 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 989-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

rodina, obývačka, televízia Čítajte aj Za televíziu platíme viac ako Česi. Takmer polovica Čechov za jej sledovanie navyše neplatí, Slováci takmer všetci

V cieľovej skupine 12 – 54 si začiatok ôsmej série vyslúžil 9% rating a vysoko nadpriemerný trhový podiel 35%. Celkovo si začiatok novej série Let's Dance vychutnalo celkovo až 605-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 011 000 divákov (AvRch v CS 12+). Šou postupne prišla o takmer 100-tisíc divákov.

Takto vyzerajú páry ôsmej série Let´s Dance! Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Henrieta Farkašová a Marek Klič.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Let's Dance