
Ani ďalší týždeň vo vysielaní neukázal, že z Ruže pre nevestu bude divácky hit. Od začiatku vysielania prekvapila vlažným prijatím zo strany divákov, avšak má stabilnú fanúšikovskú základňu v lineárnom vysielaní. Pravdou však je, že prime-timeovú „ružu“ počas piatkov s ľahkosťou predbieha podvečerná Mama na prenájom, jojkárske Bez servítky a do popredia sa počas večerného slotu opäť predralo Milujem Slovensko na RTVS.

Po niekoľkých týždňoch vo vysielaní zoznamovacia šou ťahá za kratší koniec oproti ostatným programom, ktoré Markíza na jar uviedla. Tretia epizóda vysielaná pred týždňom má na konte najslabší výkon. V cieľovke 12 – 54 táto časť dosiahla iba 4,3% s 16,1% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 226-tisíc divákov.
Prvá epizóda Ruže pre nevestu zaskočila vlažným výkonom. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,7% sledovanosť s 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách bolo iba 247-tisíc divákov.

Druhá epizóda z minulého piatka v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 4,5% sledovanosť s 16,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 230-tisíc divákov.
V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 424-tisíc divákov pri trhovom podiele 23% v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase lídrom na trhu a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 19,4%.