Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Veľkolepý návrat po dlhých rokoch? Nie. Hľadanie lásky na Markíze veľa vody nemúti

Po tretej časti šou Ruža pre nevestu sa potvrdzuje status najmenej sledovaného jarného formátu trhového lídra.

24.03.2023 06:00
ruža pre nevestu, tarr, Foto:
Ruža pre nevestu nedosahuje hviezdne výkony, avšak má stabilnú divácku základňu.
debata
rodina, obývačka, televízia Čítajte aj Za televíziu platíme viac ako Česi. Takmer polovica Čechov za jej sledovanie navyše neplatí, Slováci takmer všetci

Ani ďalší týždeň vo vysielaní neukázal, že z Ruže pre nevestu bude divácky hit. Od začiatku vysielania prekvapila vlažným prijatím zo strany divákov, avšak má stabilnú fanúšikovskú základňu v lineárnom vysielaní. Pravdou však je, že prime-timeovú „ružu“ počas piatkov s ľahkosťou predbieha podvečerná Mama na prenájom, jojkárske Bez servítky a do popredia sa počas večerného slotu opäť predralo Milujem Slovensko na RTVS.

Ján Čarnogurský Čítajte aj Čarnogurský hosťom v RTVS: LGBTI+ má úctu. Slovensko malo jedného z ústavných činiteľov inej orientácie a nikomu to nevadilo

Po niekoľkých týždňoch vo vysielaní zoznamovacia šou ťahá za kratší koniec oproti ostatným programom, ktoré Markíza na jar uviedla. Tretia epizóda vysielaná pred týždňom má na konte najslabší výkon. V cieľovke 12 – 54 táto časť dosiahla iba 4,3% s 16,1% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 226-tisíc divákov.

Prvá epizóda Ruže pre nevestu zaskočila vlažným výkonom. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,7% sledovanosť s 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách bolo iba 247-tisíc divákov.

lets dance, let´s dance, Čítajte aj Markíze sa neprestáva lepiť smola na päty: Let's Dance opäť čelí problémom

Druhá epizóda z minulého piatka v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 4,5% sledovanosť s 16,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 230-tisíc divákov.

V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 424-tisíc divákov pri trhovom podiele 23% v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase lídrom na trhu a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 19,4%.

Spoznajte televízneho ženícha Tomáša Tarra! Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Tomáš Tarr - nový televízny ženích. Šou Ruža...

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Ruža pre nevestu