Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Divácke trápenie pokračuje: Nová markizácka šou sa nevie spamätať

Jarná šou, v ktorej sa hľadá pravá láska, smeruje k veľkému problému.

17.03.2023 06:00
tomáš tarr, ruža pre nevestu, Foto:
Tomáš Tarr - nový televízny ženích. Šou Ruža pre nevestu štartuje 3. marca na Markíze.
debata

Šou Ruža pre nevestu sa môže stať prvým prepadákom Markízy tejto jari. Druhá odvysielaná epizóda nedokázala zvrátiť vlažnú sledovanosť. Čísla išli ešte nadol.

lets dance, let´s dance, Čítajte aj Markíza musí zvládnuť šok v zákulisí Let's Dance: Nečakaný odchod veľkej hviezdy

Prvá epizóda Ruže pre nevestu zaskočila vlažným výkonom. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,7% sledovanosť s 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách bolo iba 247-tisíc divákov. Šou môže mať ešte väčšie problémy, keďže, štandardne, prvá epizóda dosahuje najvyššie čísla kvôli prirodzenej zvedavosti publika. Už teraz balansuje na hrane podpriemerov, ak by išli čísla ešte nižšie, bol by známy prvý jarný prepadák. Navyše relácia sa má v programe zdržať približne tri mesiace a úvodné čísla neveštia nič dobré. Udržať Ružu pre nevestu v prime-time môže byť ešte pre televíziu problém, ak nezačne rýchlo stúpať.

televízor, televízia, ovládač, Čítajte aj Koľko slovenských televízií vznikne? Markíza avizuje novinku: Ako je na tom Jojka?

Druhá epizóda z minulého piatka v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 4,5% sledovanosť s 16,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 230-tisíc divákov.

Slabnúca Markíza dovolila RTVS, aby sa nadýchla a jej šou Milujem Slovensko naberá na sile. V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 429-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,6% v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase lídrom na trhu. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 20,3%. Milujem Slovensko nabralo ďalších, takmer, 30-tisíc divákov.

Spoznajte televízneho ženícha Tomáša Tarra! Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Tomáš Tarr - nový televízny ženích. Šou Ruža...
monk, Čítajte aj Veľmi dobrá správa! Slovákmi zbožňovaný seriál dostane filmové pokračovanie

V piatok si pripísal na konto ďalší rekord podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

markíza, tv markíza, Čítajte aj Tajnosti Markízy okolo jesennej šou: Čím bude konkurovať Talentu a Pečie celé Slovensko?

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla piatková 45. epizóda doposiaľ štvrtý najvyšší rating 7,7% a absolútne najvyšší trhový podiel 30,2%, čoraz obľúbenejší rodinný seriál tak vôbec prvý raz pokoril hranicu 30-percentného trhového podielu. Mame na prenájom sa taktiež mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 56,8 %.

Ďalšie príbehy vychutnalo 430-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Ruža pre nevestu