
Minulý štvrtok sa niesol v znamení prvých väčších prekvapení v sledovanosti. Jojke znova zabrala taktika nasadiť do Bez servítky kontroverzne pôsobiacich súťažiacich. Kulinárska šou – nielen – o varení v závere týždňa poriadne vystrelila nahor a televízia mohla mať pocit, že sa vrátili staré dobré časy spred pár mesiacov, keď Markíza uvoľnila podvečerný slot a nevysielala denný seriál. Od januára, keď sa vo vysielaní objavila markizácka Mama na prenájom, tak sa Bez servítky muselo zmieriť s prepadom sledovanosti a ustálilo sa na hodnotách medzi 5 – 6% sledovanosťou v cieľovke 12 – 54.

Prvenstvo si znova prebrala Markíza a v priebehu iba niekoľkých týždňov Mama na prenájom si pripisovala rekordné výsledky. Zlom nastal minulý štvrtok, keď si publikum začalo viac všímať Bez servítky, v ktorom účinkovala súťažiaca, tá vzbudila negatívne reakcie najmä na sociálnych sieťach. A to spôsobilo, že zvedavosť divákov bola silnejšia a publikum presmerovalo pozornosť v prospech Jojky.

Štvrtkové Bez servítky sa tešilo z 6,9% sledovanosti a 26,4% trhového podielu v cieľovke 12 – 54. Pri obrazovkách sedelo 433-tisíc divákov. Mama na prenájom sa musela zmieriť s prvou prehrou. V komerčnej cieľovke síce veľmi tesne prehrala boj so „servítkou“, v celkovom publiku bol už rozdiel výraznejší. Štvrtková epizóda Mamy na prenájom získala 6,8% rating a 26,4% trhový podiel. Dá sa povedať, že išlo o vyrovnaný boj. Prepad bol jasnejší v celkovom publiku, keď si denný seriál pustilo 380-tisíc divákov. Zvyčajne sa Mama na prenájom bez problémov držala nad 400-tisícovou hranicou.

Večerný boj
Počas hlavného vysielacieho času už niekoľko týždňov dochádza k tesnému boju medzi Markízou a Jojkou, teda „Dunajom“ a Nemocnicou. Dunaj sa spamätal z nepríjemného prepadu z minulotýždňového utorka. V cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazil s ratingom 7,1% a doposiaľ druhým najvyšším trhovým podielom 23%, pričom obsadil tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 2,5 percentuálneho bodu.

Celkovo Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 10-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 624-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Nemocnica vo štvrtok uhrala 6,8% rating a 21,6% trhový podiel v cieľovke 12 – 54. Dominanciu však potvrdzuje v celkovom publiku, kde vždy víťazí. Spomínanú epizódu si pustilo 465-tisíc divákov.