Táto epizóda získala až 28% trhový podiel v cieľovej skupine 12+ a relácia bola lídrom aj v komerčnej cieľovej skupine (12 – 54) s trhovým podielom až 27,2%. Relácia sa tak stala najsledovanejším televíznym programom dňa a predbehla aj všetky hlavné spravodajské relácie.
RTVS má v zálohe prekvapenie pre divákov. Rovnako, ako minulý rok, tak aj tento vyrukuje s vianočným špeciálom. Ten sa dostane na obrazovky v nedeľu večer.
Čítajte aj Markíza prináša svoj najväčší risk! Na obrazovky mieri jej prvý historický seriálV piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,7% v cieľovej skupine 12+. Na Dvojke si talk-šou Trochu inak s Adelou pozrelo 67-tisíc divákov pri trhovom podiele 4,5% v cieľovej skupine 12+.
Čítajte aj Silvester na RTVS: Kopec premiérovej zábavy s najúspešnejšími televíznymi reláciami rokaV sobotu zaujala šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 253-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,9% v cieľovej skupine 12+. Spomienku na Soňu Valentovú v repríze relácie Takí sme boli si pozrelo 152-tisíc divákov pri trhovom podiele 8,7% a talk-šou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 112-tisíc divákov pri trhovom podiele 10,4% v cieľovej skupine 12+.
:Šport valcoval
V piatok bol najsledovanejším štvrťfinálový zápas Holandska s Argentínou, ktorý si večer nenechalo ujsť až 383-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,2% v cieľovej skupine 12+ a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Športový prenos dominoval aj v komerčnej cieľovej skupine (12 – 54) s trhovým podielom 22,8%.
Čítajte aj Jojka potvrdila prvý seriál roka 2023: Pripravte sa na niečo, čo tu ešte neboloPopoludňajší štvrťfinálový duel Chorvátsko – Brazília si pozrelo 347-tisíc divákov pri trhovom podiele až 23,7% v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bol trhovou jednotkou a tiež dominoval aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom 22,8%.
V sobotu sa najsledovanejším zápasom stal večerný štvrťfinálový duel Francúzska s Anglickom, ktorý sledovalo až 458-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,4% v univerzálnej cieľovej skupine a športový prenos sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Dominoval aj v komerčnej cieľovej skupine, kde dosiahol trhový podiel 25,4%.
Až 449-tisíc divákov pri trhovom podiele 30,8% v cieľovej skupine 12+ si nenechalo ujsť popoludňajší štvrťfinálový zápas Maroko – Portugalsko, ktorý dosiahol v komerčnej cieľovej skupine trhový podiel až 32,7% a v danom čase bol najsledovanejším televíznym programom.