Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Televízny október: Podarilo sa Druhej šanci prekonať Pečie celé Slovensko?

Televízne noviny jednotkou na trhu

V rámci spravodajských formátov si drží pozíciu lídra naďalej Markíza. Jej hlavná spravodajská relácia Televízne noviny si v októbri pripísala v obchodne cieľovej skupine 12–54 prvenstvo každý deň. Najsledovanejšie vydanie uplynulého mesiaca si počas volebného víkendu – v nedeľu 30. októbra – pozrelo 535-tisíc divákov.

Noviny TV JOJ dosiahli októbrové maximum v pondelok 3. októbra s 524-tisíc divákmi pri obrazovkách. Správy RTVS sledovalo najviac divákov, 363-tisíc, v sobotu 22. októbra.

Vysokú sledovanosť majú štandardne aj nedeľné politické diskusie. Októbrovým rekordom Na telo bolo 439-tisíc, maximom O 5 minút 12 bolo 390-tisíc divákov a V politike si pripísalo rekordných 215-tisíc divák počas volebného víkendu, kedy bol hosťom minister financií Igor Matovič. Na telo a 0 5 minút 12 sa túto nedeľu venovali výsledkom volieb a v štúdiu mali zástupcov politických strán a víťazov volieb. Ich počet divákov však klesol na polovicu toho, čo mávajú bežne. Októbrovým rekordom štvrtkového Na hrane televízie Joj bolo 288-tisíc divákov.

televízne noviny, Čítajte aj Veľké zmeny v Televíznych novinách. Markíza láka divákov novou konkurenčnou výhodou

Nová spravodajská televízia

Televízia Joj spustila 2. októbra spravodajskú stanicu JOJ 24, na čo Markíza zareagovala zmenou vo svojej hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny. Kým dlhé roky zaraďovala prvú reklamnú prestávku už po prvých reportážach, od začiatku októbra prišla na rad až okolo 19.40 hod.

Slovenskí diváci tak majú od októbra v ponuke tri spravodajské stanice. Lídrom je aj naďalej spravodajská televízia TA3, ktorá si celodenne pripísala 2,2 % trhový podiel. RTVS :24 dosiahla 1,1 % a JOJ 24 0,6 %. V hlavnom vysielacom čase (19:00 – 22:00) však JOJ 24 prekonala RTVS:24, keď zaznamenala podiel na trhu 0,9 %, RTVS :24 dosiahla o 0,1 percentuálneho bodu nižší podiel na trhu. TA3 bola lídrom aj v tomto časovom okne s podielom na trhu 1,0 %.

Natália Vlk, Matúš Hacker Čítajte aj Unesie trh tri spravodajské televízie? Reálny potenciál nám ukážu nasledujúce mesiace

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #RTVS #TV JOJ #TV Markíza #TV TA3 #sledovanosť TV