Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pečie celé Slovensko ovládlo obrazovky, po tretej časti je najsledovanejšou šou jesene

Nedeľné politické diskusie priniesli vypäté emócie.

17.10.2022 12:00
Pečie  celé Slovensko Foto:
Pečie celé Slovensko
debata (1)

Pečie celé Slovensko nabralo ďalších divákov a stalo sa jednoznačne najsledovanejšou šou tejto jesene. S treťou nedeľnou epizódou si pripísalo prvenstvo v oboch hlavných cieľových skupinách – v univerzálnej 12+ aj v komerčnej 12–54.

matovič, Čítajte aj Toľko k upokojeniu spoločnosti: Matovič po vražde - som hetero, treba vštepovať úctu k ideálom

K obrazovkám Jednotky pritiahlo 471-tisíc divákov, čo je zatiaľ maximom druhej série. Voči predošlej časti nabralo ďalších 29-tisíc divákov. Druhá séria šou však pociťuje konkurenciu dvoch šou komerčných televízií, ktoré jej berú divákov. V prvej sérii odvysielanej pred rokom mala menej ako pol milióna divákov len jedna epizóda odvysielaná počas sviatočného víkendu na konci októbra. V priemere pozeralo desať súťažných epizód 539-tisíc divákov.

Česko Slovensko má talent sledovalo o 100-tisíc divákov menej ako Pečie celé Slovensko. Pri obrazovkách Jojky bolo 379-tisíc divákov, viac ako 400-tisíc divákov mala túto sezónu len jedna epizóda a tri ďalšie boli tesne pod touto hranicou. Po nástupe Pečie celé Slovensko sa už k tejto hranici Talent nepriblížil.

Rastislav Iliev Čítajte aj Tvrdá reakcia moderátora ta3 na streľbu na Zámockej: Coming out v priamom prenose

Jesennej šou Markízy sa naďalej nedarí z zažíva svoje najhoršie čísla. Sledovanosť Tvojej tváre pomaly klesá, poslednú epizódu si pozrelo 315-tisíc divákov, čo je minimom v tejto sezóne. Paradoxne, v aktuálnej sérii mala najviac divákov, 336-tisíc, epizóda, ktorú Markíza odvysielala 2. októbra, v deň, kedy sa na obrazovkách prvýkrát stretli všetky tri šou.

Rovnaké preferencie mali šou aj v mladšom publiku divákov od 12 do 54 rokov. Pečie celé Slovensko dosiahlo sledovanosť 6,7 % a podiel na trhu 18,8 %, Talent si pripísal rating 6,6 % a podiel na trhu 21,1 % a na chvoste skončila Tvoja tvár so sledovanosťou 5,2 % a podielom na trhu 18,7 %.

Vypäté nedeľné diskusie

Hlavnou témou nedeľných televíznych politických diskusií bola vražda dvoch mladých ľudí na Zámockej. Motívom teroristického útoku bola nenávisť k osobám s inou sexuálnou orientáciou.. Najvypätejšia bola diskusia V politike na TA3, ktorá posledné týždne púta pozornosť divákov úvodnými zhodnoteniami najdôležitejších politických a spoločenských udalostí týždňa moderátormi.

VIDEO: Moderátor ta3 Rasťo Iliev ostro prehovoril politikom do duše: Našli ste sa v tom, pokrytci?

Video

Diskusiu moderoval Rastislav Iliev, ktorý sa pri príležitosti svetového dňa coming outu prihlásil k LGBTI+ komunite. Zároveň vyzval na to, aby tak urobili aj iné verejne známe osobnosti. Diskusiu, v ktorej boli hosťami György Gyimesi z OĽaNO, Jana Bittó Cigániková z SaS a Erik Tomáš z Hlasu-SD, sledovalo 177-tisíc divákov. Jesenné maximum si V politike pripísalo uplynulý týždeň s 227-tisíc divákmi.

VIDEO: Plačúca Cigániková Gyimesimu o vraždách: My za to môžeme, vy viac ako ja. (celú reláciu V politike televízie ta3 si môžete pozrieť TU)

Video

Nasledujúci duel Borisa Kollára a Petra Pellegriniho v O 5 minút 12 na Jednotke sledovalo 368-tisíc divákov, takmer rovnaký počet ako týždeň predtým. V diskusii Na telo televízie Markíza sa stretli Ján Budaj a Richard Raši. Pri obrazovkách Markízy bolo 348-tisíc divákov, o 40-tisíc viac ako predchádzajúcu nedeľu.

Zdroj: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť TV