Nová televízia JOJ 24 sa môže po prvom týždni pochváliť slušnými výsledkami. Odštartovala v nedeľu, 2. októbra 2022 o 19.00 hod., a aj ako tretej spravodajskej stanici sa jej podarilo na trhu preraziť.

„So sledovanosťou novej spravodajskej televízie JOJ 24 sme po prvom týždni vysielania spokojní,“ uviedla hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová. „Už hneď v prvý deň svojho vysielania dosiahla v prime time lepšiu sledovanosť (0,31 %) ako na trhu dlhoročne etablovaná konkurenčná televízia TA3. Aj v pondelok 3. októbra sme v prime-time porazili TA3 so sledovanosťou 0,41 %, v piatok 7. októbra so sledovanosťou 0,25 %, a tiež v sobotu 8. októbra (0,37 %),“ dodala.
Novej spravodajskej televízii sa počas prvého týždňa vysielania darilo aj v konkurencii s :24 RTVS. „JOJ 24 vyhrala so sledovanosťou v pondelok, utorok (0,34 %), štvrtok (0,40 %) aj nedeľu (0,46 %),“ doplnila Tuhelová.

V celodenných podieloch na trhu si jednoznačné prvenstvo drží televízia TA3 s priemerným share 1,4 %, pričom maximom uplynulého týždňa boli 2 %. Verejnoprávna stanica :24 zaznamenala priemerný podiel na trhu 0,6 % a JOJ 24 0,5 %.
V prime-time (19.00–22:00) dosiahla v prvom týždni vysielania JOJ 24 rovnaký priemerný share ako TA3 (0,7 %). Stanica :24 si pripísala priemerný share o desatinu percentuálneho bodu nižší (0,6 %). Maximom JOJ 24 v prime-time bol share 1,1 % v pondelok 3. októbra, TA3 mala maximum 1,2 % vo štvrtok, 6. októbra.