Nová televízia JOJ 24 sa môže po prvom týždni pochváliť slušnými výsledkami. Odštartovala v nedeľu, 2. októbra 2022 o 19.00 hod., a aj ako tretej spravodajskej stanici sa jej podarilo na trhu preraziť.
Čítajte aj Veľké zmeny v Televíznych novinách. Markíza láka divákov novou konkurenčnou výhodou„So sledovanosťou novej spravodajskej televízie JOJ 24 sme po prvom týždni vysielania spokojní,“ uviedla hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová. „Už hneď v prvý deň svojho vysielania dosiahla v prime time lepšiu sledovanosť (0,31 %) ako na trhu dlhoročne etablovaná konkurenčná televízia TA3. Aj v pondelok 3. októbra sme v prime-time porazili TA3 so sledovanosťou 0,41 %, v piatok 7. októbra so sledovanosťou 0,25 %, a tiež v sobotu 8. októbra (0,37 %),“ dodala.
Novej spravodajskej televízii sa počas prvého týždňa vysielania darilo aj v konkurencii s :24 RTVS. „JOJ 24 vyhrala so sledovanosťou v pondelok, utorok (0,34 %), štvrtok (0,40 %) aj nedeľu (0,46 %),“ doplnila Tuhelová.
Čítajte aj Pán profesor alebo Nemocnica? Markíza s Jojkou sa doťahujú o prvenstvo medzi divákmiV celodenných podieloch na trhu si jednoznačné prvenstvo drží televízia TA3 s priemerným share 1,4 %, pričom maximom uplynulého týždňa boli 2 %. Verejnoprávna stanica :24 zaznamenala priemerný podiel na trhu 0,6 % a JOJ 24 0,5 %.
V prime-time (19.00–22:00) dosiahla v prvom týždni vysielania JOJ 24 rovnaký priemerný share ako TA3 (0,7 %). Stanica :24 si pripísala priemerný share o desatinu percentuálneho bodu nižší (0,6 %). Maximom JOJ 24 v prime-time bol share 1,1 % v pondelok 3. októbra, TA3 mala maximum 1,2 % vo štvrtok, 6. októbra.