
A výsledok? Nejednoznačný víťaz. S nástupom jesenného počasie a kratšími dňami začína pri obrazovkách pribúdať divákov, avšak pri takej veľkej konkurencii sa publikum roztrieštilo. Sily si pomerala šou Česko Slovensko má talent na Jojke, Tvoja tvár znie povedome na Markíze a Pečie celé Slovensko na RTVS.

V septembri, keď medzi sebou súperila Jojka s Markízou, tak jednoznačne vyhrala Jojka s Talentom. Ten počas prvého jesenného mesiaca udržal status najsledovanejšej ťažiskovej šou. Markizácka Tvoja tvár preukázateľne stratila dych. Všetko sa zmenila s príchodom prvej októbrovej nedele. Od ostrého boja vstúpil verejnoprávny telerozhlas s Pečie celé Slovensko, ktoré počas minuloročnej úvodnej série bolo diváckym hitom.

Potešujúcou správou pre Jojku je fakt, že si udržala svoju divácku základňu a nenastal prepad v sledovanosti. Talent sa stal víťazom v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54. V tejto skupine si pripísal tesné prvenstvo, keď zaznamenal sledovanosť 7% a podiel na trhu 22%. V širšej cieľovke 12+ už dominovala RTVS. Avšak Talent uhral sledovanosť na úrovni 8,1%, podiel 19,9%). Šou zasiahla až 746-tisíc divákov (AvRch). Talentové vystúpenia pritiahli k obrazovkám silnú mužskú cieľovú skupinu vo veku 35 – 44 rokov (sledovanosť 11,5%, podiel až 31,1%).
Česko Slovensko má talent si na Jojke pozrelo 373-tisíc divákov, čo voči predchádzajúcemu vydaniu predstavovalo stratu 20-tisíc divákov.