
Nie je tajomstvo, že aktuálne vysielaná siedma séria šou Tvoja tvár znie povedome nie je jednoznačný úspech pre Markízu. Od prvej epizódy sa stretáva so značným prepadom sledovanosti a jednotlivé epizódy majú na konte najnižšie výsledky v rámci celej histórie šou u nás. Zlaté časy tejto imitačnej šou sa očividne skončili, čo potvrdzujú aj čísla z ostatnej nedele. Je síce badať stabilizácia diváckej základne, tá je však omnoho menšia ako po minulé roky.

Minulú nedeľu Tvoja tvár znie povedome dosiahla v cieľovej skupina 12 – 54 iba 5,5% sledovanosť s trhovým podielom 20,6%, pričom išlo o nepatrný nárast, v rámci trhového podielu, oproti predchádzajúcej epizóde. Celkovo táto epizóda prilákala 323-tisíc divákov, čo je zhodne ako týždeň predtým.
Tvoja tvár znie povedome sa trápi od samého začiatku. Prvú epizódu sledovalo 318 a druhú 329-tisíc divákov v univerzálnom publiku. Prepad nastal aj v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54. Kým v predošlom ročníku začínala Tvoja tvár s ratingom 11,1% a 10,3%, tento ročník klesol takmer o polovicu na 5,8% a 5,5% pri prvých dvoch epizódach. Tretia epizóda prilákala 323-tisíc divákov.

Všetko sa môže zmeniť, keď RTVS ponúkne Pečie celé Slovensko, ktoré minulý rok medzi divákmi naplno zabodovalo. Šou o pečení pravidelne sledovalo viac ako 500-tisíc divákov. Dá sa predpokladať, že diváci si znova nájdu cestu k RTVS a Markíza sa bude musieť zmieriť s odlivom publika. A ďalší pokles by bol pre Markízu už mimoriadne nepríjemný.