Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Dychberúci príbeh na divákov zabral! Markíze vystrelili na vrchol Extrémne premeny

Štvrtá séria reality šou o chudnutí má na konte skvelý výsledok! Jojka potichu zdvojila vysielanie svojej seriálovej novinky Kriminálky Kraj, no jej výkon nateraz nenapĺňa očakávania. Čo aj dôvodom zrýchlenia tempa vysielania.

28.09.2022 06:00
Extremne premeny Slovensko, Foto:
Minulotýždňová epizóda Extrémnych premien má na konte svoj tohtoročný jesenný rekord.
debata
príbeh služobníčky, Čítajte aj Je rozhodnuté! Nemilosrdne krutý svetový seriálový hit má pred sebou posledné série

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahli Extrémne premeny Slovensko v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,1% a nadpriemerný trhový podiel 28,2%, ktorý bol dokonca štvrtý najlepší od štartu vysielania šou na jeseň 2017. Medzitýždenne si tak minulotýždňová epizóda z hľadiska ratingu polepšila o 1,6 percentu­álneho bodu a jej trhový podiel bol vyšší až o 6,7 percentu­álneho bodu.

pán profesor, Čítajte aj Bude z niekdajšieho seriálového hitu problém? Sledovanosť smeruje nadol

Dve epizódy seriálu Kriminálka Kraj zaznamenali na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 18,6% a 17,2%, a film Vraždy v Kermadecu na Jednotke RTVS podiel na trhu len 7,3%. V cieľovej skupine 12+ sledovalo Kriminálku Kraj 331, respektíve 282-tisíc divákov.

Netflix Čítajte aj Netflix spustí lacnejší paušál s reklamou už tento rok. Prilákať chce 40 miliónov nových divákov

Na príbeh mladého rušňovodiča Ľubomíra Sedliačeka, ktorému sa počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až neuveriteľných 108 kilogramov, bolo zvedavých celkovo 341-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 54-tisíc divákov.

V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 680-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Obzvlášť zaujali cieľovú skupinu mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov, ktorí Markíze zabezpečili podiel na trhu až 52,7%.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Extrémne premeny