
Prvý stret Tvojej tváre a jojkárskeho Talentu začiatkom septembra priniesol obrovské prekvapenie. A za kratší koniec ťahala Markíza. Úvodná epizóda siedmej série zažila obrovský prepad v sledovanosti. Oproti šiestej sérii stratila neuveriteľných 200-tisíc divákov. Vtedy Markíza našla výhovorku, prečo sa jej ťažisková šou prepadla v priazni divákov, túto epizódu sprevádzali technické problémy so zvukom. Televízia si nepripúšťala možnosť, že by ju mohla výraznejšie poraziť Jojka s Talentom.

„Došlo k technickému problému s vysielacím materiálom na našej strane, následkom ktorého zaznamenala časť divákov, najmä v prvej hodine šou, výpadky zvuku, alebo jeho výrazne nižšiu intenzitu. Všetkým dotknutým divákom sa za tento diskomfort úprimne ospravedlňujeme a veríme, že nám napriek tomu zachovajú svoju priazeň. Podnikli sme interné kroky, aby sme podobným problémom do budúcnosti predišli,“ vysvetlil Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.

O to väčší dôraz sa kládol na výkon druhej epizódy, kde sa opäť proti sebe stretli dve veľké ťažiskové šou. A opäť to boli zaujímavé výsledky. Tvoja tvár znie povedome potvrdila svoj prepad v sledovanosti.
Prvú epizódu sledovalo 318 a druhú 329-tisíc divákov v univerzálnom publiku. Prepad nastal aj v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54. Kým v predošlom ročníku začínala Tvoja tvár s ratingom 11,1% a 10,3%, tento ročník klesol takmer o polovicu na 5,8% a 5,5% pri prvých dvoch epizódach.
Jojkársky Talent bol jednotkou na trhu v oboch cieľových skupinách a celkovo ho sledovalo 400-tisíc divákov.