Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Súmrak ďalšej veľkej televíznej šou Markízy? Pád sledovanosti nebol o technickom probléme

Siedma séria markizáckej šou Tvoja tvár znie povedome s druhou epizódou potvrdila najslabšie výkony vôbec.

18.09.2022 06:00
tvoja tvár znie povedome, Foto:
Zdá sa, že šou Tvoja tvár znie povedome prestáva na Slovákov fungovať.
debata
talent, Čítajte aj Jojka sa vyšvihla na vrchol! Najnovšia séria Talentu poriadne prekvapuje výkonom

Prvý stret Tvojej tváre a jojkárskeho Talentu začiatkom septembra priniesol obrovské prekvapenie. A za kratší koniec ťahala Markíza. Úvodná epizóda siedmej série zažila obrovský prepad v sledovanosti. Oproti šiestej sérii stratila neuveriteľných 200-tisíc divákov. Vtedy Markíza našla výhovorku, prečo sa jej ťažisková šou prepadla v priazni divákov, túto epizódu sprevádzali technické problémy so zvukom. Televízia si nepripúšťala možnosť, že by ju mohla výraznejšie poraziť Jojka s Talentom.

Lenka Jesenáková Čítajte aj Odborníčka na mediálny biznis: Streamovacie služby považujeme za luxus, pomáha to klasickým televíziám

„Došlo k technickému problému s vysielacím materiálom na našej strane, následkom ktorého zaznamenala časť divákov, najmä v prvej hodine šou, výpadky zvuku, alebo jeho výrazne nižšiu intenzitu. Všetkým dotknutým divákom sa za tento diskomfort úprimne ospravedlňujeme a veríme, že nám napriek tomu zachovajú svoju priazeň. Podnikli sme interné kroky, aby sme podobným problémom do budúcnosti predišli,“ vysvetlil Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.

sledovanie televízie Čítajte aj Slovenské obývačky pozor: Bude ešte viac reklamy v televízii? Nový zákon to umožňuje

O to väčší dôraz sa kládol na výkon druhej epizódy, kde sa opäť proti sebe stretli dve veľké ťažiskové šou. A opäť to boli zaujímavé výsledky. Tvoja tvár znie povedome potvrdila svoj prepad v sledovanosti.

Prvú epizódu sledovalo 318 a druhú 329-tisíc divákov v univerzálnom publiku. Prepad nastal aj v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54. Kým v predošlom ročníku začínala Tvoja tvár s ratingom 11,1% a 10,3%, tento ročník klesol takmer o polovicu na 5,8% a 5,5% pri prvých dvoch epizódach.

Jojkársky Talent bol jednotkou na trhu v oboch cieľových skupinách a celkovo ho sledovalo 400-tisíc divákov.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Tvoja tvár znie povedome
Flowers