
Horúca šou plná slnka, romantiky a hľadania lásky v raji sa po roku vracia. Druhá séria zoznamovacej reality šou Love Island Česko & Slovensko sľubuje nové priateľstvá, nové vzťahy a opäť dobrú náladu.
Love Island je formát primárne určený pre streamovaciu službu Voyo, s časovým odstupom ho však budú môcť sledovať aj diváci Markízy. Na svoje nové „srdiečka“ sa môžu tešiť už od pondelka 19. septembra 2022 na Voyo a od utorka 20. septembra 2022 aj na obrazovkách televízie Markíza.

Cieľ je jasný: nájsť lásku a získať výhru!
Česko-slovenská verzia celosvetovo úspešnej šou Love Island na jeseň 2021 značne zarezonovala, oslovila najmä mladé publikum a zabezpečila výrazný nárast počtu predplatiteľov služby Voyo.
„Po prvej sezóne česko-slovenského Love Islandu sme oveľa lepšie pripravení, a teda prinesieme ešte lepšie a zábavnejšie hry, tematické dni a týždne a samozrejme viac „randíčok“, pre ktoré už máme nájdené nové lokality priamo na ostrove. Chceme, aby sa v druhej sezóne randilo viac a častejšie, pretože práve to je priestor, kde sa vzťahy môžu utužovať,“ prezradil Samuel Jaško, kreatívny producent Love Islandu.
Skupina mladých ľudí zo Slovenska a Česka si tak bude aj túto jeseň v luxusnej vile na ostrove Gran Canaria nielen užívať slnko, more a spoločné úlohy a hry, ale pod dohľadom televíznych kamier hlavne hľadať lásku svojho života. Vo vile sa na začiatku šou ubytuje desať účastníkov – päť dievčat a päť chlapcov, v priebehu programu však budú do vily prichádzať aj bombshells.
Súťažiaci sa budú môcť pohybovať vo vnútorných priestoroch vily – spálni, obývačke, šatni, kúpeľni, balkóne, hniezdočku lásky a spovednici, a vo vonkajších priestoroch, kde sa nachádzajú bazén, kuchynka, altánok, telocvičňa, dve chill zóny, vírivka a ohnisko. Do finále sa opäť dostanú tri páry, iba jeden však môže zvíťaziť. Cieľ je teda jasný: nájsť lásku svojho života a vyhrať 75-tisíc eur!

Nová moderátorka
Druhou sériou bude sprevádzať česká moderátorka Zora Hejdová, ktorú si diváci ešte pod dievčenským priezviskom Kepková môžu pamätať ako moderátorskú partnerku Romana Juraška v tretej sérii česko-slovenskej SuperStar z roku 2013.
„Všetko, čo som doposiaľ moderovala na televíznej obrazovke, nemalo s Love Islandom nič spoločné. Reality šou beriem ako veľkú výzvu a sama som zvedavá, ako do tohto formátu zapadnem. Mám pred ním prirodzený rešpekt, ale teším sa,“ vyjadrila sa moderátorka.

Bonusom v online budú dve nové šou
Bonusy o dianí vo vile budú zaznamenávať web a sociálne siete TV Markíza, Voyo a aj samotnej šou. Prinášať budú aktuálne videá, rozhovory s účastníkmi, klebety a nechajú divákov nahliadnuť do zákulisia. Inovácií sa dočkala aj aplikácia Love Island a novinkou je tiež oficiálny účet na Instagrame.
„Rovnako ako obsah na webe, tak aj aplikáciu by sme radi ešte viac vylepšili – tento rok sa preto fanúšikovia môžu tešiť na úplne nový koncept hlasovania a viac príležitostí, ako ovplyvniť dianie vo vile,“ hovorí Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza, a dodáva, že už teraz v aplikácii prebiehajú prvé interakcie s fanúšikmi.

Love Island ožije aj na webe Markíza Plus. Pre fanúšikov sú pripravené dve nové online šou s názvom Beach hut a Hideaway. Prvú spomenutú bude priamo na Kanárskych ostrovoch moderovať finalistka prvej série Love Islandu Gabriela Gašpárová, druhá novinka prinesie množstvo zaujímavostí a rozhovorov. Formátom Hideaway budú sprevádzať online redaktorky Natália Bačíková a Dominika Rachůnková.
„Oba nové formáty by mali divákom ponúknuť odpovede na všetky otázky, ale tiež priniesť niečo navyše. Vôbec po prvýkrát sme postavili online štúdio mimo hraníc Slovenska, a to priamo na Kanárskych ostrovoch, kde sa Love Island natáča,“ hovorí Michal Borec.
„Beach hut bude pracovať s dianím vo vile, ako aj so samotnými súťažiacimi. Tým, že sa táto šou bude vyrábať priamo v centre diania, získa punc jedinečnosti a bude tiež omnoho interaktívnejšia. Diváci sa môžu tešiť na exkluzívne rozhovory, neodvysielané zábery a tiež na nejaké tie pikantnosti,“ dodáva.

Pôvodne britská šou Love Island spájala single celebrity – dvanásť nezadaných slávnych osobností sa zišlo v dome na Fidži, aby v priebehu piatich týždňov našli lásku. V rokoch 2005 a 2006 boli odvysielané dve premiérové série a potom nastala dlhšia prestávka. O desať rokov neskôr sa tvorcovia rozhodli nápad oživiť, avšak tentoraz s obyčajnými ľuďmi – a úspech sa dostavil. Do dnešného dňa predstavilo svoju vlastnú verziu Love Islandu 22 krajín.