Doma je populárna ženská stanica, ktorej obsah sa zameriava na emócie, silné ľudské príbehy, vzťahy, lásku a romantiku. Programová ponuka siaha od obľúbených tureckých seriálov, cez legendárne telenovely, romantické filmy, až po lekárske drámy a skutočné príbehy.
„Rebranding stanice Doma využíva symboliku kvetov na zachytenie emocionálneho jadra obsahu stanice. Zdôrazňujeme tak dôležitosť vzťahov, ľudského kontaktu a emócií v našom živote. Kvety sú v novej vizuálnej identite vždy prítomné a vytvárajú výraznú estetiku. Grafické elementy kvetov sa pohybujú s ľahkosťou a eleganciou. Používame okvetné lístky kvetov, aby sme diváka previedli naprieč obsahom stanice,“ približuje Vavreková.
Dajto je televízia postavená na zábave, akcii, adrenalíne, energii a vzrušení. Programová ponuka zahŕňa sitkomy, akčné seriály, šport a filmy so žánrami ako akcia, triler, sci-fi a komédia.
Vynovené Dajto využíva výraznú a jasnú estetiku, ktorá je mladistvá, ale zároveň príjemná pre všetkých, ktorí majú radi akciu, trilery, sci-fi a komédiu. „Grafika je hlasná, sebavedomá a hravá, môže sa pochváliť popkultúrnym teplom, sviežosťou a energiou. Vďaka farebnej palete, pruhom a štylizovanej typografii je Dajto okamžite rozpoznateľné bez ohľadu na to, kde sa značka použije,“ uzavrela Vavreková.