Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Netflix má novinku ohľadom nového predplatného. Dal sa dohromady s technologickým gigantom

Lacnejšie streamovanie vďaka reklame? To má byť realita už čoskoro vďaka novému partnerovi.

14.07.2022 05:00
Netflix Foto: ,
debata

V apríli Netflix oznámil, že okrem existujúcich úrovní predplatného ponúkne divákom možnosť lacnejšieho prístupu k filmom, seriálom a hrám. Takého, ktoré bude kombinované s rekamnými vsuvkami.

Najväčší streamer sa tak rozhodol po odlive 200-tisíc predplatiteľov v prvom kvartáli roku 2022 a v očakávaní ďalšieho úbytku v nasledujúcom období. Nasledoval prepad akcií na burze, streamer teda musel okamžite situáciu riešiť. Okrem rušenia projektov a vyhadzovania zamestnancov Netflix začal hľadať expresne rýchle riešenie systému, ktorý by umožnil zavedenie reklám. Ide o riešenie, ktoré v Netflixe od začiatku zavrhovali, hoci niektoré streamovacie platformy po ňom už dávnejšie siahli.

V stredu streamer informoval, že našiel pre zavedenie tohto systému vhodného partnera. „Dnes s potešením oznamujeme, že sme si vybrali spoločnosť Microsoft ako nášho globálneho partnera v oblasti reklamnej technológie a predaja,“ uverejnil Netflix na svojich stránkach vyjadrenie prevádzkového a produktového riaditeľa Grega Petersa.

iveta, voyo, Čítajte aj Prieskum: Voyo je najznámejšou streamovacou službou na Slovensku, predstihlo aj gigantov

„Spoločnosť Microsoft preukázala schopnosť podporovať všetky naše reklamné potreby, keď spoločne vytvárame novú ponuku s podporou reklám. Ešte dôležitejšie je, že spoločnosť Microsoft ponúkla flexibilitu na priebežné inovácie na strane technológie aj predaja, ako aj silnú ochranu súkromia pre našich členov,“ uvádza vo svojom vyhlásení Netflix.

„Je veľmi skoro a máme veľa práce. Náš dlhodobý cieľ je však jasný. Väčší výber pre spotrebiteľov a prémiová, lepšia ako lineárna televízna značka pre inzerentov. Sme nadšení, že môžeme spolupracovať so spoločnosťou Microsoft pri uvádzaní tejto novej služby do života,“ hovorí Greg Peters.

Lenka Ježová Čítajte aj Mediálny prestup: Ježová v TA3 končí. Už dlhšie cítila, že je čas na zmenu

Michail Parakhin, prezident pre oblasť Web Experiences spoločnosti Microsoft uviedol: „Toto je veľký deň pre Netflix a Microsoft. Sme nadšení, že môžeme nášmu ekosystému marketérov a partnerov ponúknuť novú prémiovú hodnotu a zároveň pomáhať Netflixu poskytovať svojim zákazníkom väčší výber.“

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #netflix #predplatné