Inštitút Reuters vydal svetovo najkomplexnejšiu štúdiu o mediálnom dianí Digital News Report 2021 už desiatykrát. Prieskum zbieral dáta v 46 krajinách na konci januára a začiatkom februára 2022 a zúčastnilo sa ho 92-tisíc respondentov. Slovenská časť prieskumu bola realizovaná na vzorke 2007 respondentov.
Ján Svoboda, generálny riaditeľ ta3 :
“Pre ta3 je to skvelé ocenenie náročnej a zároveň veľmi zodpovednej práce celého kolektívu v tomto ťažkom období. Sme vďační, že značka ta3, či už ako televízia ale aj online portál, obhájili prvenstvo. Zaväzuje nás to pokračovať v našej misii, ktorej cieľom je prinášať najlepšie a najobjektívnejšie spravodajstvo na Slovensku. Ešte viac sa v súčasnosti sústredíme na oblasť online a sociálnych médií, overovanie faktov a pripravujeme ďalšie spravodajské formáty. Ďakujeme aj našim verným divákom a čitateľom za dôveru a všetkým pracovníkom ta3 za skvelú prácu.”