V januári dostal trhový líder ľadovú sprchu, keď diváci odmietali najdrahšiu reality šou na svete – Survivora. Ten sa musel vysporiadať s veľkými problémami pred samotnou premiérou, ale aj po nej. Najprv sa odsúval štart kvôli rozšíreniu koronavírusu, po prvých častiach bolo jasné, že sledovanosť Slováci nespasia. Čísla boli natoľko zlé, že sa nové časti presúvali do druhého večerného vysielacieho pásma.
Čítajte aj K Netflixu či HBO Max pribudol Disney+. Ktorú službu si vybrať a koľko to bude stáť?Ani to nepomohlo. Prišli aj kreatívne zmeny, epizódy sa začali vyrábať kratšie a začali sa vysielať štyrikrát do týždňa namiesto dvoch. Survivor sa ešte viac prepadol do nočného vysielania, kde aj dožil.
V júni Markíza stavila na úplne novú šou, ktorá u nás mala úplnú premiéru. Lego Masters takisto neuspel. Našťastie sú nakrútené len štyri epizódy, čiže aktuálny neúspech môže rýchlo zapadnúť prachom. Program sa sťahuje z hlavného vysielacieho času po dvoch odvysielaných častiach. Výkon Lego Masters „predčil“ aj Survivora, čísla boli od začiatku ešte horšie.
Čítajte aj Televízna kuriozita s názvom seriálu: Jojka si "nenápadne" kopla do MarkízyPrvú časť mala v komerčnej cieľovke 12 – 54 3,6% rating s trhovým podielom 11,5%. Pri obrazovkách sedelo iba 161-tisíc divákov. „Výkon“ druhého vydania Lego Masters v cieľovke 12 – 54 bola na úrovni iba 2,3% sledovanosti s trhovým podielom 8,1%. Pri obrazovkách sedelo 94-tisíc divákov. A to bol posledný klinec do rakvy.
S okamžitou platnosťou Lego Masters končí v hlavnom vysielacom čase. V nedeľu večer Markíza uvedie film Equalizer a počas ďalších týždňoch slot vyplnia akvizičné filmy. Dve zostávajúce časti relácie dovysiela v nedeľu doobeda o 11:20.