Nápad ich pobytu na Slovensku vznikol počas svetovej výstavy Expo 2020 v Dubaji, kde sa stretli s ministrom hospodárstva Richardom Sulíkom v slovenskom pavilóne, kde obdivovali vodíkové auto. Rodina Sulíkove pozvanie prijala a strávili u nás týždeň. Politik sa pochválil tým, že reklamná hodnota ich pobytu má hodnotu približne 100-tisíc eur. Okrem pobytu v Bratislave, kde si pozreli centrum, navštívili Devínsky hrad alebo Cyklomost Slobody. Videli aj Vysoké Tatry alebo Banskú Štiavnicu. Pôvodne mali u nás nakrútiť jednu epizódu do pripravovanej jubilejnej dvadsiatej série ich reality šou.
Čítajte aj Obrovský zvrat v Markíze: Končí sa jej seriálový pilier, finále môže prísť rýchloS pribúdajúcimi dňami a obrovskou pozornosťou zo strany fanúšikov, médií, keď plnili stránky všetkých portálov a najmä bohatým programom prišla zmena. Produkcia sa rozhodla detailnejšie zmapovať ich kroky na Slovensku. Vzniklo toľko materiálu, že by bola škoda ho zahodiť. Napokon vzniknú až tri epizódy, v ktorých chcú Geissenovci ukázať slovenskú pohostinnosť, gastronómiu, ale miesta, ktoré videli. Minister hospodárstva je nadšený, podľa jeho slov, nové časti uvidia milióny divákov a týmto sa môže po koronakríze zresuscitovať cestovný ruch na Slovensku.
Čítajte aj Bolo načase! Jedna z najväčších seriálových blbostí súčasnosti to má zrátanéMedializácia milionárov priniesla svoje ovocie. Slováci boli zvedaví, ako vyzerá ich život. Sledovanosť aktuálne desiatej série reality šou Geissenovci – Ťažký život miliónárov na Jojke sa dostala na popredné priečky najsledovanejších programov v rámci minulého týždňa. V utorok 10. mája vysielaná epizóda dokonca v komerčnej cieľovke predbehla aj Oteckov a bola štvrtým najsledovanejších nespravodajským programom dňa. V tejto meranej cieľovej skupine pri obrazovkách sedelo 111-tisíc divákov, dosiahla 3,7% sledovanosť s trhovým podielom 14,6%. Treba podotknúť, že Jojka šou vysiela v druhom večernom slote, ktorý sa končí pred 23. hodinou.
Čítajte aj Netflix koná raketovo rýchlo! Lacnejšie predplatné spojené s reklamami chce zaviesť už čoskoroO deň neskôr sa úspech zopakoval. Ďalšia epizóda ich reality šou obsadila piate miesto medzi najsledovanejšími nespravodajskými reláciami. Sledovalo ju bezmála 100-tisíc divákov.