Ako z toho von?
Ako sme vás už informovali, Netflix sa rozhodol siahnuť po riešení, ktoré od začiatkov odmietal. Nasadí reklamu a ponúkne lacnejšie predplatné tým, ktorí budú ochotní takéto vyrušenie strpieť. Zavedenie týchto opatrení plánuje v priebehu jedného-dvoch rokov.
Čítajte viac Netflix bude mať lacnejšie predplatné! Má to však jeden malý háčik…Podobne rieši situáciu aj streamovacia platforma Hulu, ale aj ďalší streameri. Hulu s reklamou napríklad stojí 6,99 dolárov mesačne. Náročnejší klienti si za svoj pokoj bez reklám priplatia 12,99 dolárov za mesiac.
Netflix spolieha aj na hernú sekciu, ktorú zaviedol a očakáva, že táto služba navyše pomôže zvýšiť záujem predplatiteľov.
Začína uťahovanie opaskov
Keďže prílev finančných prostriedkov v podobe predplatného klesá, Netflix hľadá aj ďalšie spôsoby, ako zvýšiť zisk – začína znižovať výdavky.
Už sa objavili informácie o prepúšťaní zamestnancov a zoštíhľovaní vo vnútri firmy. Šetriť však Netflix nechce iba na firemných výdavkoch, uťahovanie opaskov sa dotkne aj tvorby nového obsahu.
Ako zdôraznil pri prezentácii hospodárskych výsledkov Netflixu za prvý kvartál finančný riaditeľ firmy Spencer Neumann, snažia sa byť „múdri a obozretní,“ aby výdavky nestáli v ceste rastúcim príjmom.