V poradí už ôsmy priamy prenos v oboch hlavných cieľových skupinách nedal konkurencii najmenšiu šancu a stal sa suverénnym víťazom nedeľného večera.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa táto epizóda stala najsledovanejším nespravodajským programom minulého týždňa s výborným ratingom 8,5% a doposiaľ druhým najvyšším trhovým podielom 29,1%. Film Bože, ty si hajzel zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,3% a dvojdielna snímka Salón sestier Fontanových na Jednotke RTVS podiely na trhu len 3% a 3,6%.

Tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel rovných 40%.
Tento priamy prenos si vychutnalo 590-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 042 000 divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine sa šou Let's Dance stala absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

Ďalšou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali bývalá profesionálna tenistka Dominika Cibulková a jej tanečný partner Róbert Pavlík.
Úspešný návrat Chart Show
V piatok 22. apríla 2022 sa na obrazovky Markízy úspešne vrátila obľúbená Chart Show, ktorá sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Premiérová epizóda venovaná rebríčku top slovenských tanečných hitov zvíťazila nad konkurenciou s ratingom 6,2% a trhový podielom 19,5%.