Televízia Markíza ponechala Let's Dance vo vysielaní aj počas Veľkej noci a spravila zo siedmeho priameho prenosu ťahák celý sviatkov. A vyplatilo sa jej to. Tanečné výkony známych osobností opäť, ako už býva zvykom v nedeľu, ovládli televízne obrazovky. Markíza sa stala s Let's Dance víťazom celej Veľkej noci. Televízia JOJ však proti šou vytasila ťažký kaliber – film o Karlovi Gottovi a nedovolila konkurencii zopakovať rekord spred dvoch týždňov.
Čítajte rozhovor Kaley Cuoco sa vracia ako Letuška! Bála som sa nakrúcať druhú sériu, hovoríJojku si počas Veľkonočnej nedele pozrelo 375-tisíc divákov, film Karel získal 6,8% sledovanosť s 18,6% podielom na trhu.
Let's Dance bolo silnou jednotkou na trhu s 8,7% sledovanosťou, 24,3% podielom na trhu. Pri obrazovkách sedelo 553-tisíc divákov.
Čítajte aj Seriálová udalosť sezóny s veľkou diváckou stratou: Toto je ťažké sústo pre JojkuTanečná šou nezopakovala svoj výkon, keď odišla Diana Mórová. Pred dvoma týždňami šiesty priamy prenos získal v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ najvyšší rating 9,3% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4%. Tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let's Dance zabezpečili trhový podiel až 56%.
Čítajte aj Opäť dokonalá séria! Tento seriál vás presvedčí, že ste televíznymi otrokmiPri televíznych obrazovkách sedelo rekordných 616-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 044 000 divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine šou Let's Dance prvý raz v rámci aktuálnej sezóny pokorila hranicu 600-tisíc divákov.
Počas sviatočnej nedele sa s parketom musela rozlúčiť obľúbená herečka Kristína Svarinská a jej tanečný partner Marek Klič.