Tretia séria šou sa postupne prehupla do svojej druhej polovice a nové časti rozhodne úspech nepriniesli. Minulotýždňová epizóda zaznamenala historicky najnižšiu sledovanosť. V komerčnej cieľovke 12 – 54 zaznamenala iba 4,9% sledovanosť s trhovým podielom 14,5%, pričom ide značné podpriemery pre Markízu. Svadobnú reality šou si zvolilo minulý utorok iba 240-tisíc divákov. Potvrdil sa ďalší prepad, o ďalších 35-tisíc divákov.
Čítajte aj Veľká noc na Markíze: Lákavejší program až večer, Let's Dance, chýbať bude Druhá šanca!Pričom už pred dvoma týždňami vtedy vysielaná epizóda klesla na svoje minimá a mohlo by sa zdať, že nižšie sa už ísť nedá.
Dá. Spomínaná epizóda vysielaná pred dvoma týždňami v komerčnej cieľovke šou dosiahla iba 5,6% sledovanosť s trhovým podielom 16,6%, čo sú značné podpriemery. Pri obrazovkách sedelo len 275-tisíc divákov.
Čítajte aj Aprílové premiéry na HBO Max a HBO: Samovražedná misia aj Králik Peter na útekuS aktuálnymi výsledkami je tretia séria na polovičných hodnotách megaúspešnej druhej sezóny, ktorá sa vysielala minulú jar.
Tretia epizóda Svadby na prvý pohľad v obchodne relevantnej skupine 12 – 54 uhrala 6,5% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 18,8%. Vtedy sa celková sledovanosť dokázala prehupnúť ponad 300-tisícovú hranicu. Druhá časť v cieľovke 12 – 54 iba 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Pri obrazovkách sedelo iba 287-tisíc divákov.
Čítajte aj Medzi novinkami na Netflixe sú slovenské divácke hity! Tešiť sa môžete na klasikuPrvá epizóda tretej série Svadby na prvý pohľad „získala“ v cieľovke 12 – 54 iba 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Pri obrazovkách sedelo iba 287-tisíc divákov. Nielenže išlo o najhorší štart tejto šou za ostatné roky, ale oproti druhej sérii sa výkon výrazne prepadol.