Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Mizéria pokračuje! Svadobná šou prekopala vlastné divácke dno

Tretia séria Svadby na prvý pohľad dostáva tvrdé rany. Minulotýždňová epizóda totálne prepadla.

05.04.2022 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Minulotýždňová epizóda prepísala vlastnú minimálnu sledovanosť.
debata

Tretia séria šou sa postupne prehupla do svojej druhej polovice a nové časti rozhodne úspech nepriniesli. Minulotýždňová epizóda zaznamenala historicky najnižšiu sledovanosť. V komerčnej cieľovke 12 – 54 zaznamenala iba 4,9% sledovanosť s trhovým podielom 14,5%, pričom ide značné podpriemery pre Markízu. Svadobnú reality šou si zvolilo minulý utorok iba 240-tisíc divákov. Potvrdil sa ďalší prepad, o ďalších 35-tisíc divákov.

veľká  noc, Čítajte aj Veľká noc na Markíze: Lákavejší program až večer, Let's Dance, chýbať bude Druhá šanca!

Pričom už pred dvoma týždňami vtedy vysielaná epizóda klesla na svoje minimá a mohlo by sa zdať, že nižšie sa už ísť nedá.

Dá. Spomínaná epizóda vysielaná pred dvoma týždňami v komerčnej cieľovke šou dosiahla iba 5,6% sledovanosť s trhovým podielom 16,6%, čo sú značné podpriemery. Pri obrazovkách sedelo len 275-tisíc divákov.

Suicide squad Čítajte aj Aprílové premiéry na HBO Max a HBO: Samovražedná misia aj Králik Peter na úteku

S aktuálnymi výsledkami je tretia séria na polovičných hodnotách megaúspešnej druhej sezóny, ktorá sa vysielala minulú jar.

Tretia epizóda Svadby na prvý pohľad v obchodne relevantnej skupine 12 – 54 uhrala 6,5% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 18,8%. Vtedy sa celková sledovanosť dokázala prehupnúť ponad 300-tisícovú hranicu. Druhá časť v cieľovke 12 – 54 iba 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Pri obrazovkách sedelo iba 287-tisíc divákov.

Pacho hybsky zbojnik NEPOUZIVAT OPAKOVANE Čítajte aj Medzi novinkami na Netflixe sú slovenské divácke hity! Tešiť sa môžete na klasiku

Prvá epizóda tretej série Svadby na prvý pohľad „získala“ v cieľovke 12 – 54 iba 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Pri obrazovkách sedelo iba 287-tisíc divákov. Nielenže išlo o najhorší štart tejto šou za ostatné roky, ale oproti druhej sérii sa výkon výrazne prepadol.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Svadba na prvý pohľad