Kedysi sa, ešte pod menom Nora Mojsejová, objavila v šou o varení, v spoločnom projekte Jojky a Primy – Kapor na torte. Hlášky a kauzy z tejto šou sú legendárne dodnes. Bolo obdobie, keď so svojím exmanželom brázdili obrazovky a programy s ich účasťou patrili medzi najsledovanejšie tituly na trhu. Časy sa však zmenili za ostatnú dekádu. Kabrheľová plnila stránky médií skrz jej problémy so zákonom a nakoniec sa úplne stiahla do úzadia.

Až doteraz, keď kývla na ponuku Jojky, aby bola účinkujúcou v minulotýždňovom vydaní šou Bez servítky, ktorá už niekoľko mesiacov sa teší obrovskej diváckej priazni. Príchod známej postavy vystrelil výkon relácie na svoje úplné maximá.

Už ostatné týždne sa misky váh prevážili v prospech Jojky, keď Bez servítky si najprv prebrala prvenstvo na trhu v cieľovke 12+ a neskôr aj v komerčnej. Postupne zatlačila do úzadia aj kedysi neporaziteľných Oteckov. Denný seriál Markízy s novou sezónou vysielanou od januára zažíva ťažké časy a odliv divákov. S nástupom jarného, krajšieho počasia sa situácia bude ešte zhoršovať. Minulý týždeň mali Oteckovia za sebou ešte horšie čísla, keďže pozornosť divákov si uzurpovala práve šou Bez servítky.


Šou o varení už nie je úplne o varení. Postupne sa produkcia Bez servítky priblížila formátu známemu zo susedných Čiech, keď kulinárske umenie je už v úzadí a do popredia idú jednotliví účinkujúci, ktorí sú konfrontačne zámerne vystavaní do zostavy tak, aby vynikla taktika, ohováranie a hádky. A to prináša ovocie.

Pätica súťažiacich z minulého týždňa uhrala pre Jojku najlepšie výsledky od návratu šou z januára 2021. Výkon relácie sa v oboch cieľovkách vyšplhal na svoje maximá. Napríklad v cieľovke 12 – 54 Bez servítky bolo sledovanejšie ako samotná Nemocnica. Sledovanosť sa šplhala k 8% a rekordnému 30% podielu na trhu. V cieľovke 12+, magickú hranicu 10% sledovanosti šou preskočila.

Totálny rekord padol v piatok, keď hostila samotná Nora Kabrheľová. Vtedy výkon relácie k komerčnej cieľovke 12 – 54 prekročil osempercentnú hranicu sledovanosti – 8,5% rating. Navyše Bez servítky konečne pokorila aj 30% podiel na trhu. Spomínaná epizóda dosiahla až 31,3% podiel na trhu. Pri obrazovkách sedelo rekordných 484-tisíc divákov. Išlo o najsledovanejšiu epizódu tejto relácie vôbec.
Naopak Oteckovia v piatok zažili doslova divácke peklo. V cieľovke 12 – 54 „získali“ len 3,5% sledovanosť s 12,8% podielom na trhu, čo sú značné podpriemery pre Markízu. Išlo o najhoršiu sledovanosť seriál od začiatku vysielania v januári 2018.