Šou 2 na 1 zažíva úplne novú situáciu, kým ostatné tri série boli diváckym trhákom, aktuálne vysielaná štvrtá sezóna sa nedokáže spamätať. Markíza presunula vysielanie na štvrtok a postavila sa proti jojkárskej Nemocnici. Bez úspechu. A popritom všetkom zničila niekdajší hit. V marci sa relácia vrátila do vysielania a všetky odvysielané časti mali nečakane nízku sledovanosť, s výnimkou jednej.

Až zahraničný hosť dokázal na jeden týždeň prinávratiť lesk 2 na 1, v komerčnej cieľovke poraziť Nemocnicu a výkonom sa aspoň priblížiť minulosti. Epizóda, ktorej hostkou bola populárna herečka Dominika Kavaschová, sa vo štvrtok 17. marca 2022 stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Spomínaná epizóda dosiahla v tejto strategickej cieľovej skupine 12 – 54 zatiaľ najvyšší tohtoročný rating 7,8% a rovnako aj rekordný trhový podiel 24,9%. 2 na 1 sa podarilo v tejto cieľovke predbehnúť aj Nemocnicu, tá dosiahla podiel na trhu 18,8%. Prečo práve táto časť vyskočila nahor? Dôvod bol jasný. Vysielanie bolo ozvláštnené vystúpením špeciálneho hosťa. Ako veľké prekvapenie pre Dominiku Kavaschovú prišiel osobne do štúdia jej niekdajší idol, argentínsky herec Facundo Arana, hviezda aj na Slovensku mimoriadne úspešných telenoviel ako Divoký anjel, Yago či Rany z lásky.
Lákavý obsah pritiahol k obrazovkám celkovo 354-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Z týždňa na týždeň vyskočila sledovanosť o 100-tisíc divákov.

Minulý štvrtok prišlo vytriezvenie. Do štúdia ako hosť prišiel moderátor a zabávač Marcel Forgáč a táto epizóda sa prepadla na historicky najnižšie hodnoty za celú históriu vysielania. Pri obrazovkách sedelo len 249-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 časť „dosiahla“ iba na 4,8% rating s trhovým podielom okolo 15%.
Najsledovanejším programom štvrtka z ponuky všetkých slovenských televízií bol seriálový hit Nemocnica, ktorý mal dosah až na 652-tisíc divákov (AvRch 12+), pri obrazovkách sedelo 519-tisíc divákov. Mimoriadne obľúbený seriál tento raz dosiahol skvelú 11,2% sledovanosť a 23,8% podiel v cieľovke 12+. V rámci mladšieho publika takisto Nemocnica opäť dominovala s 7,4% ratingom a 21% podielom na trhu.