
…druhá epizóda tejto šou zaznamenala nárast sledovanosti. Minulý týždeň v cieľovke 12 – 54 uhrala 6,7% sledovanosť s trhovým podielom 18,6%. Pri obrazovkách sedelo 300-tisíc divákov. Pre porovnanie, prvá epizóda bola na tom o čosi horšie, v komerčnej cieľovke získala 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Premiéra tretej série šou prilákala 287-tisíc divákov. Najnovšie pokračovanie je však pre Markízu stále sklamaním. Druhá séria, ktorá valcovala pred rokom v piatkovom prime-time sa priemerne hýbala medzi 9 – 10% sledovanosťou a 400-tisícovým publikom.

Svadbu na prvý pohľad drví jojkárska Nemocnica. Seriál so svojou neotrasiteľnou diváckou základňou dvakrát do týždňa láka davy. Inak to nebolo ani pred týždňom, vtedajšia epizóda sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Seriál tradične boduje v rámci univerzálneho publika aj v komerčnej cieľovej skupine. Diváci uprednostnili svoj obľúbený seriálový hit pred ponukou ostatných televízií. Nemocnica mala minulý utorok dosah až na 653-tisíc divákov (AvRch v CS12+), zaznamenala skvelú 11,1% sledovanosť a 23,6% podiel na trhu.

Súťažná šou o varení Bez servítky dosiahla ako líder trhu v access-prime až 8,8% rating a 22,5% podiel v cieľovke 12+. Pri diváčkach vo veku 45 – 54 rokov zaznamenala show nadpriemernú 10,6% sledovanosť, diváčky v cieľovke 35 – 44 rokov si vyslúžili až 10% rating.