Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Jojka s Nemocnicou nedáva ničomu šancu, svadobná reality šou zatiaľ sklamaním

Utorkový boj o diváka neotrasiteľne vyhráva Jojka s Nemocnicou. Markíza so Svadbou na prvý pohľad ťahá za kratší koniec, aj keď...

15.03.2022 07:00
nemocnica, bárta, Foto:
Jojkárska Nemocnica naďalej drví konkurenčnú svadobnú šou.
debata
svadba na prvý pohľad, Čítajte aj Čo prinesie Svadba na prvý pohľad: Nevesta má vysnívaný ideál vzťah. Nájde ho?

…druhá epizóda tejto šou zaznamenala nárast sledovanosti. Minulý týždeň v cieľovke 12 – 54 uhrala 6,7% sledovanosť s trhovým podielom 18,6%. Pri obrazovkách sedelo 300-tisíc divákov. Pre porovnanie, prvá epizóda bola na tom o čosi horšie, v komerčnej cieľovke získala 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Premiéra tretej série šou prilákala 287-tisíc divákov. Najnovšie pokračovanie je však pre Markízu stále sklamaním. Druhá séria, ktorá valcovala pred rokom v piatkovom prime-time sa priemerne hýbala medzi 9 – 10% sledovanosťou a 400-tisícovým publikom.

Martin Hofmann a Viktor Dvorak Čítajte aj Päť najlepších politických filmov za posledné roky? Pozrite sa na ne

Svadbu na prvý pohľad drví jojkárska Nemocnica. Seriál so svojou neotrasiteľnou diváckou základňou dvakrát do týždňa láka davy. Inak to nebolo ani pred týždňom, vtedajšia epizóda sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Seriál tradične boduje v rámci univerzálneho publika aj v komerčnej cieľovej skupine. Diváci uprednostnili svoj obľúbený seriálový hit pred ponukou ostatných televízií. Nemocnica mala minulý utorok dosah až na 653-tisíc divákov (AvRch v CS12+), zaznamenala skvelú 11,1% sledovanosť a 23,6% podiel na trhu.

Windfall Kvapky Lily Collins Jesse Plemons Čítajte aj Filmové hity na Netflixe: K Projektu Adam pribudnú dve očakávané novinky, v ktorých pôjde do tuhého

Súťažná šou o varení Bez servítky dosiahla ako líder trhu v access-prime až 8,8% rating a 22,5% podiel v cieľovke 12+. Pri diváčkach vo veku 45 – 54 rokov zaznamenala show nadpriemernú 10,6% sledovanosť, diváčky v cieľovke 35 – 44 rokov si vyslúžili až 10% rating.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Svadba na prvý pohľad #seriál Nemocnica