Ostatné týždne potvrdili dominanciu Bez servítky, relácia si čoraz viac uzurpovala prvenstvo v cieľovke 12+, počas februára nastal zvrat aj v mladšom publiku. Jojka má tak v talóne nový divácky hit. A práve počas minulého týždňa sa prepisovali rekordy. Stúpajúca obľúbenosť Bez servítky malo za následok, že šou prekonala vlastné nadpriemerné výsledky.
Čítajte aj Jar na Markíze: Ďalšie zmeny vo vysielaní prinesú premiérový programPočas minulotýždňovej stredy si šou nenechalo ujsť doteraz najviac divákov v komerčnej cieľovej skupine. V rámci univerzálneho publika zároveň dosiahla dosiaľ druhú najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania a v oboch cieľovkách sa stala prvý raz najsledovanejším nespravodajským programom dňa!
Čítajte aj Ruská propaganda sa otriasa v základoch: Útok hackerov na televízie, stopnuté príjmy z reklamyVarenie Bez servítky si v stredu na Jojke celkovo pozrelo až 466-tisíc divákov, dosah malo až na 659-tisíc divákov (AvRch 12+) a dosiahlo skvelú 10,1% sledovanosť a 24,5% podiel. Denný seriál Markízy zaznamenal 18,3% podiel. Oteckovia sa v ostatných týždňoch ustálili pod 400-tisícovou hranicou a ich výkon postupne klesá až do podpriemerov televízie.
Čítajte aj Totálny markizácky rekord: Obľúbený seriál ešte nikdy nebol takto sledovanýU mladších divákov vo veku 12 až 54 rokov si Bez servítky vyslúžila rekord s 8,4% sledovanosťou a s vysoko nadpriemerným podielom 27,3%. V ženskej časti univerzálneho publika zaznamenala táto časť až 12,3% rating a najviac diváčok mala v ženskej cieľovke vo veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou sledovanosťou až 13,4%.
Ukazuje sa, že Hranici najviac svedčí stredajšie vysielanie. Seriál si medzitýždenne zvýšil svoje výkony v oboch relevantných cieľovkách. V cieľovej skupine 12+ si Hranicu minulú stredu pozrelo až 410-tisíc divákov, s dosahom až na 571-tisíc divákov (AvRCh), s 8,9% sledovanosťou a 18,6% podielom na trhu.
Čítajte aj Americké komediálne hviezdy a vojna na Ukrajine: Podporu vyjadrili Simpsonovci aj známa šouFilm na Jednotke mal 14,9 % podiel a seriál na Markíze len 10,7% podiel na univerzálnom publiku. V komerčnej cieľovke 12 – 54 takisto vyhrala Hranica so 7,1% ratingom a podielom až 19,3%, podiely programov boli na Markíze 14,8% a na Jednotke 9,9%. Najviac divákov má Hranica medzi mužmi v produktívnom veku 35 až 44 rokov, kde včera dosiahla až 10,8% sledovanosť a 24,2% podiel.